Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/04/2021.

Opis stanowiska pracy

Accounts Receivable Specialist with French
Kraków
NR REF.: 1139407

For our Client, a global technology company, who has established a Shared Service Center in Krakow few years ago and provide complex business services, we are looking for an Accounts Receivable Specialist who will join OtC team.

Your role:
  • Perform all aspects of collections regarding EMEA Customers Portfolio (resolving customer financial queries, managing overdue payments through Collections Workflow, receive and resolve discrepancies, prepare and dispatch dunning letters, assisting in matching payments received) 
  • Prepare required reports on time (past due, forecast, etc.) 
  • Escalate and follow up on issues through Collections Workflow Ensure Key Metric’s are met and service is delivered 
  • Provide required information and documentation for internal and external audit 
  • Identify opportunities for continuous process improvement

Your background:
  • Experience in handling Accounts Receivable activities for at least 1 year, preferably in SSC/BPO company 
  • Understanding and knowledge of end-to-end AR process 
  • Very good command of English language Very good command of French
  • Strong working knowledge of MS Office (in particular Excel) 
  • Practical knowledge of SAP 
  • Analytical skills, focused on details 
  • Proactive individual with intercultural competence

Offer:
  • Private Medicover medical care for the employee and his family
  • Co-financing for the sport card Multisport
  • Possibility to join the PZU insurance
  • Flexible working hours
  • Competitive salary, adequate to skills and experience
  • Co-financing for holidays, Christmas gifts for employees’ children
  • Opportunity to professional growth and personal development in an international environment
  • Ability to implement own ideas and solutions
  • Possibility to develop and participation in trainings
  • Possibility to finance further education (Master’s, postgraduate)
  • Interesting career in a leading, world-recognized company in the GBS structure

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Administracja biurowa , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry