Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Accounts Receivable Specialist (m/k)
Miejsce pracy: LędzinyZakres obowiązków:
Wymagania:
Oferujemy:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o załączanie CV. Za proces rekrutacyjny odpowiada Specjalista ds. Rekrutacji Emilia Niczyporuk. Kontakt z rekruterem: adres: e.niczyporuk@trenkwalder.com, tel. 691 500 310
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
- zarządzanie portfelem sprzedaży klienta, od założenia konta po odbiór środków pieniężnych, w tym: uzgadnianie kont sprzedaży,
- profesjonalna współpraca z klientami, działami wewnętrznymi i kadrą kierowniczą,
- kontakt z klientami drogą mailową/telefoniczną,
- płynny przebieg procesów przy zachowaniu wysokiego poziomu obsługi klienta,
- kreatywnie zarządzanie ryzykiem,
- dostarczanie aktualnych informacji kontrolerowi ds. sprzedaży,
- tworzenie raportów/zestawień,
- produktywność i efektywność poprzez inicjatywy ulepszające procesy, zarządzanie czasem i zarządzanie zmianami.
Wymagania:
- doświadczenie w zakresie krajowych I międzynarodowych kredytów i windykacji,
- obsługa klienta wykazująca rosnącą odpowiedzialność,
- znajomość języka angielskiego, kolejny europejski język będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia,
- zdolność do samodzielnej pracy,
- mile widziana znajomość systemów: SAP, Oracle, MyDSO,
- praktyczna znajomość Ms Office (zwłaszcza Excel),
- umiejętności skutecznej komunikacji w kontaktach biznesowych,
- dostosowanie do stylów przywództwa promujących współpracę, pracę zespołową i innowacje.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio w firmie produkcyjnej,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- profesjonalne szkolenia, wsparcie kwalifikacyjne,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość pracy hybrydowej,
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o załączanie CV. Za proces rekrutacyjny odpowiada Specjalista ds. Rekrutacji Emilia Niczyporuk. Kontakt z rekruterem: adres: e.niczyporuk@trenkwalder.com, tel. 691 500 310
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.