Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/05/2019.

Opis stanowiska pracy

Accounting Manager
Kraków
NR REF.: 1113085

For our Client, a multinational production company located near Cracow we are looking for an Accounting Manager.

While working at this position you will be responsible for management of team leads and teams (GL, AP, AR)– responsible for processes for several countries– preparing targets, delegating tasks, motivating, coaching, supervise team leads and team’s day to day operational activities
Support Month end, quarterly, and year end book close and audit support. In your scope of duties will be also to execute the strategic goals and targets provided to shared services center staff by management by monitoring, managing, confirming, and reporting Key Performance Indicators (KPIs) as well as SLA for the services offered. Utilize quality leadership principles to gather data, analyze problems, identify root causes, develop solutions, and measure performance will be also in your scope.


An ideal Candidate will need to be self-motivated individual with ideally minimum 6 years of finance experience, including Chief Accountant position within SSC sector and has experience within management of more than 40 employees. Economic education, very good knowledge of Polish GAAP and IFRS is a must. Successful candidate must have the maturity and ability to work on own initiative in a fast paced environment while maintaining quality of work and effective working relationships with both internal and external customers. Additional qualification in the finance & accounting area (statutory auditor, certified auditor, charterd accountant etc.) is preferred.

We are looking for Candidates with fluency in English. Proficiency in SAP as well as Excel are strongly preferred.

Our Client offers stable job in dynamically growing business center near Cracow with attractive salary, atmosphere and large social benefit package.

Sounds interesting? Do not hesitate and apply - send your CV in English!

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Finanse
do góry