W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Accountant in SSC
Miejsce pracy: PoznańFor our Client, the international company - SSC in Poznań, we are currently looking for candidates for the position of: RtR Accountant
Responsibilities:
- Booking/ Reconciliation of entries related to intercompany and GL accounts
- Supervision and follow-up on AP/AR/Intercompany items
- Month end and year-end closing activities according to internal financial procedures (e.g. material ledger reconciliation, prepare recurring accruals, payroll booking)
- Assisting with the preparation of monthly management reports
- Respond to questions from US Headquarters
- Ensure proper company policies and documented SOX procedures are being followed
- Support audit or other regulatory requests
- Build and maintain good working relationships with relevant teams across a wide range of areas throughout the organization
Requirements:
- 2 years’ experience in financial, international environment (AP/AR background is preferred)
- Experience in such fields as bank/ invoice/ intercompany reconciliation
- Experience with cash application, recharge processes, reporting and planning
- Solid know how of MS Office programs, especially Excel
- Fluent in English, any other European language will be considered as a plus
- Excellent communication
- Analytical and problem solving skills
Benefits:
- Competitive salary & benefits including private medical care, life insurance and multisport
- Contract in stable, international company for the 11th time awarded as one of the best employer by magazine Fortune
- A great opportunity to grow and develop in a team of professionals
- Stable work and career opportunities in different areas and locations of the market leading company
- Fully refunded languages courses
- Work in great localization in an A class office