#

Account Manager

ProfAs

Karczew, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:

  • realizacja planów sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji
  • przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów handlowych i negocjowanie warunków współpracy
  • przygotowywanie analiz, zestawień, prezentacji na potrzeby realizacji celów sprzedażowych
  • udział w targach, seminariach i konferencjach branżowych

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie + system prowizyjny
  • niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
  • prace w szybko rozwijającej się w firmie
  • możliwość pracy na samodzielnym i niezależnym stanowisku

Wymagania

  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w B2B
  • doświadczenie w branży opakowań będzie dodatkowym atutem
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • wykształcenie wyższe
  • wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne i komunikacyjne
  • prawo jazdy kat. B
  • gotowość do wyjazdów służbowych

Prezentacja firmy

Grupa ProfAs Sp. z o.o. powstała w roku 2000. Od samego początku naszej ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/02/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi