Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 14/11/2018.

Absolwenci z językiem Angielskim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Absolwenci z językiem Angielskim
Kraków
NR REF.: 1105407


Właśnie skończyłeś studia? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe w międzynarodowej korporacji? Aplikuj!

Dla międzynarodowej organizacji, poszukujemy osób chętnych do pracy administracyjnej z językiem angielskim.

Oferujemy:

Pracę na stanowiskach administracyjnych. W zależności od stanowiska Twoje codzienne obowiązki będą polegały na tworzeniu dokumentacji, uzupełnianiu danych w systemie, a także na kontakcie z klientami w języku angielskim jeśli zajdzie taka potrzeba.

Oczekujemy:

Płynnej znajomości języka z angielskiego, komunikatywności, zorientowania na detale i chęci rozwoju.


Otrzymasz:

Pakiet benefitów pozapłacowych obejmujących prywatną opiekę medyczną, kartę multisport, kartę lunchową, a także możliwość skorzystania z dofinansowania do szkoleń.

Brzmi interesująco? Prześlij nam swoje CV w języku angielskim już dziś!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry