ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Gliwice, śląskie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Agencja pracy tymczasowej
Liczba pracowników:
100
Adres WWW:
https://www.facebook.com/zoltospl/

Prezentacja firmy

Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa z sukcesem na gliwickim rynku od kilku lat.


Stawiamy sobie za cel wspieranie pracodawców w rekrutacji pracowników na stanowiska administracyjno-biurowe różnego szczebla.


Specjalizujemy się w leasingu pracowniczym, to jest wynajmie pracowników pod kątem konkretnych projektów i na określone terminy oraz pozyskiwaniem wyselekcjonowanych kandydatów, którzy docelowo znajdują zatrudnienie w strukturach organizacyjnych klientów.


Certyfikat Agencji 10301

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

1 - 11 z 11

ofert pracy

  • Dlaczego warto? • Będziesz szukał optymalnych rozwiązań dla sposobu tworzenia dokumentów sprzedażowych dla klientów. Twoim zadaniem będzie opracowanie jak najlepszych wzorów dokumentów, tak aby były jasne i przejrzyste dla klientów, a jednocześnie łatwe w bieżącym zarządzaniu nimi. Dzięki temu dział sprzedaży nie będzie ich tak często zmieniał,• W praktyczny sposób sprawdzisz które elementy Lean management ...

  • Zakres czynności: Realizacja zadań związanych z obsługą kancelaryjną: - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- odbiór korespondencji, - pozostałe czynności związane z obsługą korespondencji.Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń ...

  • Zakres czynności: wprowadzanie danych do systemu komputerowego, realizacja procesów rozliczania i korygowania rozliczeń, obsługa umów dotyczących dystrybucji energii lub gazu, obsługa bilingowa umów klientów biznesowych, obsługa bilingowa zgłoszeń i reklamacji oraz pozostałych zadań okołobilingowych klientów biznesowych wprowadzanie danych do EXCELa, wystawianie dokumentów i itp., skanowanie, rejestracja ...

  • Zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu komputerowego, realizacja procesów rozliczania i korygowania dokumentów sprzedażowych wystawianie faktur sprzedaży mediów, obsługa procesu wygaszania rachunków energetycznych, pozyskiwanie danych o odczytach energetycznych, wprowadzanie danych do EXCELa, analizowanie procesów sprzedażowych, skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji oraz obsługa ...

  • Zakres czynności: - wprowadzanie danych do systemu komputerowego,- obsługa umów w systemach informatycznych,- weryfikacja i kontrola dokumentów,- wystawianie dokumentów,- uzupełnianie baz danych,- pozostałe prace administracyjno-biurowe.Wymagania: - wykształcenie minimum średnie,- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - konieczność) oraz urządzeń biurowych,- zdolności analityczne i szybkiego ...

  • Dlaczego warto? • Będziesz szukał optymalnych rozwiązań dla sposobu tworzenia dokumentów sprzedażowych dla klientów. Twoim zadaniem będzie opracowanie jak najlepszych wzorów dokumentów, tak aby były jasne i przejrzyste dla klientów, a jednocześnie łatwe w bieżącym zarządzaniu nimi. Dzięki temu dział sprzedaży nie będzie ich tak często zmieniał,• W praktyczny sposób sprawdzisz które elementy Lean management ...

  • Zakres obowiązków: Obsługa bezpośrednia klienta w Punkcie Obsługi Klienta w zakresie rozliczeń oraz umów, udzielanie informacji połączone z ofertowaniem w zakresie produktów medium Energia i GAZ, obsługa korespondencji z Klientem, weryfikacja i kontrola dokumentacji, obsługa systemów informatycznych, pozostałe czynności związane z obsługiwanymi procesami. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - dobra ...

  • Zakres obowiązków: Obsługa bezpośrednia klienta w Punkcie Obsługi Klienta w zakresie rozliczeń oraz umów, udzielanie informacji połączone z ofertowaniem w zakresie produktów medium Energia i GAZ, obsługa korespondencji z Klientem, weryfikacja i kontrola dokumentacji, obsługa systemów informatycznych, pozostałe czynności związane z obsługiwanymi procesami. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - dobra ...

  • Zakres czynności: wsparcie w przygotowywaniu spraw do skierowania do postępowania sądowego, egzekucyjnego itp. współpraca z kancelariami, aktualizacja stanu postępowań, aktualizacja danych dotyczących prowadzonych postępowań w dedykowanych systemach IT, prowadzenie i obsługa korespondencji dotyczącej prowadzonych postępowań, wsparcie w przygotowywaniu wniosków odpisowych i umorzeniowych. Wymagania: Szukamy ...

  • Zakres obowiązków: • pełna obsługa kadrowa pracowników spółki, • udzielanie pracownikom informacji na tematy kadrowe, • prowadzenie akt osobowych pracowników, • przyjmowanie, bieżąca obsługa oraz przygotowanie dokumentacji fluktuacyjnej i zwolnieniowej pracowników wraz raportowaniem, • pozostałe czynności związane z obsługiwanym obszarem.Wymagania: • Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe ...

  • Zakres czynności: - wprowadzanie danych do systemu komputerowego, - obsługa systemu obiegu dokumentów, - weryfikacja i kontrola dokumentów sprzedażowych, - wystawianie dokumentów, - uzupełnianie baz danych, - pozostałe prace administracyjno-biurowe.Wymagania: - wykształcenie minimum średnie,- dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych,- zdolności analityczne i ...

do góry