Tivron Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Obsługa klienta - Call Centre
Liczba pracowników:
30
Adres WWW:
http://www.tivron.com

Prezentacja firmy

Jesteśmy profesjonalnym Customer Service Center świadczącym usługi dla klientów z Europy.

Zajmujemy się profesjonalną obsługą w zakresie informacji i obsługi klienta, w komfortowych warunkach biura.

Tivron Sp. z o.o.

1 - 8 z 8

ofert pracy

  • Zadania: Opracowanie procedury szkoleniowej adekwatnie do prowadzonych projektów sprzedażowych; Opracowanie procedury wdrożeniowej nowych konsultantów jak również nowych rynków, kampanii, produktów czy też usług. Tworzenie programów, scenariuszy, skryptów szkoleniowych. Przygotowanie oraz przeprowadzanie szkoleń wdrożeniowych (sprzedażowych i produktowych). Definiowanie potrzeb szkoleniowych w zespołach ...

  • Do Twoich zadań będzie należało: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym Promowanie i sprzedaż produktów Dbanie o relację z klientami Obsługa bazy danych Administracja i praca z wewnętrznym systemem Szukamy osób z: Biegłą znajomością jednego z wymienionych języków Komunikatywną znajomością języka polskiego Możliwością odbycia 1-miesięcznego szkolenia ...

  • Jesteśmy prężnie rozwijającym się contact center o międzynarodowym zasięgu. Na co dzień wspieramy naszych partnerów biznesowych w realizacji ich celów świadcząc usługi w obszarze telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta, głównie na terenie Europy. W związku z rozwojem naszego zespołu szukamy lidera grupy sprzedażowej, który pod swoje skrzydła weźmie zespół konsultantów pracujących zdalnie. Jeśli ...

  • W Tivron zajmujemy się outsourcingiem w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Nasz zespół tworzą ludzie traktujący sprzedaż z pasją, dla których trudny projekt nie istnieje. Cechuje nas otwartość na wyzwania bez względu na rodzaj produktu czy usługę oraz wyobraźnia, która nie zna granic! Wyzwania czekające na Ciebie: Poprowadzisz zespół konsultantów (ok. 15 osób) pamiętając, że tworzą go niebanalne ...

  • Jesteśmy młodym contact center i na co dzień zajmujemy się obsługą zamówień internetowych oraz dosprzedażą w branży health & beauty. Nasz zespół stale się powiększa. Także i teraz poszukujemy nowych osób, które dołączą do naszej ok. 130 osobowej załogi! To co nas wyróżnia na tle konkurencji to: Branża na topie czyli kosmetyki i naturalne suplementy. Oferta produktowa pozwalająca na różnorodność – nie ...

  • Zajmujemy się outsourcingiem w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Nasz zespół tworzą ludzie traktujący sprzedaż z pasją, dla których trudny projekt nie istnieje. Cechuje nas otwartość na wyzwania bez względu na rodzaj produktu czy usługę, oraz wyobraźnia, która nie zna granic! Jesteśmy przekonani, że sprzedawać mogą nie tylko osoby z „żyłką handlowca”. Wiemy z doświadczenia, że odpowiednio przygotowany i ...

  • Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest praca w uśmiechniętym zespole, w którym dzielenie się wiedzą i doświadczeniem to codzienność – to wszystko przekłada się u nas na świetne wyniki i wysokie zarobki! Jeśli myślisz podobnie jak my, a dodatkowo lubisz pracę w międzynarodowym, niekorporacyjnym środowisku, jesteś osobą energiczną i cieszysz się kiedy dużo się dzieje to wyślij do nas CV i przekonaj się, że w ...

  • Specjalista ds. obsługi zamówień i sprzedaży na rynku francuskim Jesteśmy prężnie rozwijającym się centrum outsourcingu sprzedaży o międzynarodowym zasięgu. Na co dzień wspieramy naszych partnerów biznesowych w realizacji ich celów świadcząc usługi w obszarze telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta, głównie na terenie Europy. W związku z rozwojem naszego zespołu szukamy osoby, która dołączy do ...

do góry