SPRING PROFESSIONAL

Warszawa, mazowieckie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Doradztwo - Konsulting
Liczba pracowników:
100
Adres WWW:

Prezentacja firmy

Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.

SPRING PROFESSIONAL

1 - 15 z 148

ofert pracy

  • Zakres odpowiedzialności: Projektowanie, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji technologicznej w tym instrukcji, procedur, kart operacyjnych Opiniowanie dokumentacji technologicznej dla nowych wyrobów w pełnym zakresie Opracowywanie instrukcji stanowiskowych, instrukcji technologicznych, ruchowych Analiza, optymalizacja procesów oraz linii produkcyjnych, ze szczególnym naciskiem na poprawę wydajności ...

  • Main responsibilities: Prepare and maintain purchase info records; Manage annual SAP contracts, as well as scheduling agreements; Responsible for reporting; Create and send POs in accordance with the approved PRs (both codified and non-codified items); Responsible for transferring purchasing processes from designated countries.; Requirements: At least 1,5 year of experience on similar position; Strong SAP ...

  • Zakres odpowiedzialności: Wsparcie Technologa w rzetelnym i terminowym wykonywaniu zadań związanych z projektowaniem i aktualizacją dokumentacji technologicznej w tym instrukcji, procedur, kart operacyjnych. Współudział w tworzeniu marszrut produkcyjnych i utrzymaniu danych podstawowych w SAP. Udział w optymalizacji procesów oraz linii produkcyjnych ze szczególnym naciskiem na poprawę wydajności oraz ...

  • Dla naszego Klienta, światowej klasy producenta i dostawcy sprzętu magazynowego, poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/-ka Działu Handlowego Miejsce pracy: Gmina Ożarów Mazowiecki (13km od Centrum Warszawy, zapewniony dojazd przez Pracodawcę) Na powyższym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: • aktywne wsparcie pracy Działu Handlowego poprzez przygotowywanie ofert i materiałów informacyjnych dla ...

  • Opis stanowiska: Aktywne wyszukiwanie i docieranie do kandydatów z zastosowaniem różnych metod rekrutacji Pre-selekcja kandydatów na podstawie wymagań profilowych Przeprowadzanie wstępnych wywiadów telefonicznych z kandydatami Uczestniczenie w spotkaniach rekrutacyjnych z kandydatami Budowanie oraz utrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych z kandydatami Publikowanie ogłoszeń Udział w ...

  • Dla naszego klienta, firmy z branży automotive, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Inżyniera Oprogramowania. Zakres obowiązków: Tworzenie oprogramowanie na potrzeby własne firmy, w szczególności wspierające i nadzorujące procesy produkcyjne Współpraca z przedstawicielami innych działów przy realizacji projektów oraz w tworzeniu rozwiązań informatycznych w ramach korporacji Przygotowanie ...

  • Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy dominującej w branży dodatków spożywczych dedykowanych głównie do branży mięsnej, poszukujemy osoby na stanowisko: New Business Development Manager (Technolog / Handlowiec) Miejsce pracy: Cała Polska Zakres obowiązków: Nawiązywanie relacji z potencjalnymi Klientami w branży mięsnej na terenie całej Polski; Poszukiwanie nowych możliwości biznesowych, również w ...

  • Do Twoich zadań należeć będzie w szczególności: Przygotowywanie raportów i analiz zgodnie z aktualną potrzebą i strategią spółki Koordynowanie i raportowanie prac związanych z instalacjami(nadzór nad postępem prac, kontrola przepływu i prawidłowości dokumentacji, monitorowanie standardów jakościowych) Zarządzanie pracą działu, pilnowanie terminowości i standardów jakościowych oraz koordynowanie ...

  • Zakres zadań stojący przed osobą na tym stanowisku: Analiza proponowanych przez Klienta konstrukcji, specyfikacji, instrukcji oraz innych danych dotyczących produktów w celu oceny możliwości i kosztów produkcji; Wprowadzanie modyfikacji w konstrukcji produktu; Wdrażanie nowych projektów do produkcji; Projektowanie rozwiązań produktu w zgodności z założeniami Klienta; Tworzenie finalnej dokumentacji ...

  • Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: - Projektowanie nowych produktów oraz wprowadzanie zmian w produktach już istniejących; - Ocenę możliwości technologicznych wykonania zleconych projektów; - Rozwiązywanie bieżących problemów technologicznych i jakościowych; - Tworzenie stanowisk testowych; - Prowadzenie badań i testów prototypów oraz nadzór nad ich wykonawstwem; - Ścisłą współpracę z innymi działami ...

  • Zakres obowiązków: Zapewnianie technicznych rozwiązań produkcyjnych Optymalizacja kosztów pracy oraz terminów dostaw Zapewnienie jakości oraz niezawodności produktów Analiza oraz rozwiązywanie problemów produkcyjnych Usprawnienia systemów produkcyjnych Realizacja prototypów, ulepszanie sprzętów Wymagania: Wykształcenie wyższe techniczne Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku Znajomość ...

  • Zadania: • Nadzór i kompleksowa obsługa bieżących zleceń; • Wsparcie w przygotowywaniu ofert; • Bieżący kontakt z klientem; • Dbanie o utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagania: • Biegła znajomość języka niemieckiego; • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta; • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i MS Office; • Umiejętność pracy w grupie; • Duża motywacja do ...

  • Main responsibilities: Creating and implementing best solutions in email communication; Improvement of email production processes; Creating and maintaining email calendars and lists; Compiling basic email performance reports. Candidate profile: Experience with HTML and CSS; Fluent English; Knowledge of Microsoft Office programs; Email marketing experience; Knowledge of Microsoft SharePoint is a plus ...

  • Zakres zadań: Reprezentowanie Najemcy w procesie zawierania umowy najmu Badanie rynku nieruchomości komercyjnych, pod kątem komercjalizacji powierzchni retailowych Przygotowywanie, aktualizowanie, negocjowanie warunków umów najmi Bieżący kontakt z najemcami, reagowanie na zapytania ad hoc Codzienna współpraca z Dyrektorem Leasingu Oczekiwania: Wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie zarządzania ...

  • Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialn/a za: - Prowadzenie przydzielonych projektów; - Kontakt z klientem wewnętrznym w sprawie zapytań, reklamacji; - Diagnozowanie problemów i proponowanie ich rozwiązań w porozumieniu z innymi działami; - Zapewnienie konkurencyjności produktów pod kątem jakości i kosztów; - Bieżący kontakt ze specjalistami z różnych dziedzin; - Tworzenie dokumentacji technicznej i ...

do góry