Snapcall to nowoczesna firma o stabilnych perspektywach rozwojowych, zajmująca się outsourcingiem procesów sprzedażowych (BPO – Business Process Outsorcing). Działamy w branży o ponad czterdziestoletniej tradycji, czerpiąc doświadczenie z historii i opracowując własne innowacyjne rozwiązania. Nasza kadra zarządzająca składa się z osób, które poświęciły wiele lat aktywności zawodowej – tysiące dni i dziesiątki tysięcy godzin – przy organizacji, przeprowadzaniu i nadzorowaniu procesów realizacji planów sprzedażowych dla największych firm z branży telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej.
Nasz model działalności bezpośredniej opiera się na telefonicznym kontakcie z Klientem, przy aktywnym wsparciu pozostałych, tradycyjnych oraz nowoczesnych form komunikacji. Zadanie to powierzamy profesjonalnie wyszkolonemu zespołowi naszych konsultantów telefonicznych. Dzięki intensywnym szkoleniom oraz opracowanym przez nas autorskim skryptom są oni w stanie podjąć każde wyzwanie sprzedażowe, elastycznie i na bieżąco dostosowując się do stawianych im wymagań.
Swoim partnerom oferujemy wsparcie sprzedażowe przy użyciu najnowszych technologii telekomunikacyjnych call center, a pracownikom – satysfakcjonującą i angażującą pracę.