Ratio

Kraków, małopolskie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Instalacje - Utrzymanie - Serwis
Liczba pracowników:
9
Adres WWW:
http://www.ratio.pl

Prezentacja firmy

Zajmujemy się kompleksowymi rozwiązaniami w zakresie wykorzystania technologii informatycznych w zastosowaniach przemysłowych i biznesowych. Ratio współtworzą dwa działy: informatyki, oraz instalacyjny.
Posiadamy własne środki umożliwiające wykonanie prac o znacznej wartości i długotrwałych. U wiodących dostawców sprzętu posiadamy znaczne linie kredytowe na dostawy posiadamy też inne zabezpieczenia płynności finansowej.
Dział IT: Outsourcing, Routing, SerweryWdrożenia MS AD, MS TS, FERRO Backup, Eset, Saldeo, Mikrotk, Cisco
Klienci: MSP
Instalacje: LAN, światłowody, miedź, WIFI, monitoring, kontrola dostępu, dedykowana dla LAN elektryka, pełny zakres. Instalacje, pomiary certyfikacyjne,
Klienci: DŚP i budżetówka , głównie istniejące obiekty.

Ratio

1 - 3 z 3

ofert pracy

  • Kierownik - lider działu Handlowego IT, światłowody - Ratio Technika sieciowa Osoba odpowiedzialna za pozyskiwanie kilentów z terenu województwa małopolskiego. Planowany rozwój do ok 2 osób, do końca 2018 roku. Serwis zajmuje się obsługą IT przedsiębiorstw, oraz wsparciem konfiguracyjnym dla działu instalacji teletechnicznych (6 osób). Dział instalacyjny zajmuje się instalacjami LAN, światłowodowymi ...

  • Kierownik - lider działu serwisu IT - Ratio Technika Sieciowa. Osoba odpowiedzialny za rozwój i bieżącą pracę działu. Planowany rozwój do ok 4 osób, do końca 2018 roku. Serwis zajmuje się obsługą IT przedsiębiorstw, oraz wsparciem konfiguracyjnym dla działu instalacji teletechnicznych (6 osób). Chętnie zatrudnimy osoby która do tej pory świadczyła usługi serwisu IT w ramach własnej działalności. Do zadań ...

  • Firma zajmuje się obsługą IT przedsiębiorstw, oraz wsparciem konfiguracyjnym dla działu instalacji teletechnicznych Opis stanowiska pracy Do zadań Pracownika należało będzie: - świadczenie usług serwisowych dla klientów IT, serwis u klienta i serwis zdalny - wdrożenie i zachowanie procedur serwisowych - bieżący i stały kontakt z klientami - administracja treścią na stronach www, - wdrożenia systemów backupu ...

do góry