PBDI S.A.

TORUŃ, kujawsko-pomorskie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Budownictwo
Liczba pracowników:
265
Adres WWW:
http://www.pbdi.pl/

Prezentacja firmy

PBDI specjalizuje się w realizacji projektów w sektorze energetyki odnawialnej: farmy wiatrowe oraz farmy fotowoltaiczne, budownictwa inżynieryjnego, elektroenergetycznego oraz drogowego. Marka PBDI powstała w 2010 roku z połączenia PRD S.A. i Rembet Plus Sp. z o.o.
PBDI S.A. wchodzi w skład Grupy Erbud, będącej jedną z pięciu czołowych grup budowlanych na polskim rynku. Obecnie Erbud SA posiada 90% udziałów w kapitale akcyjnym spółki.
Obecna sytuacja w Spółce oraz atut w posiadaniu własnego parku maszyn, a także dwóch wytwórni mas bitumicznych zlokalizowanych w Toruniu oraz Koszalinie pozwala wykonywać projekty na terenie całej Polski, co wiąże się z potrzebą poszerzania ilości pracowników oraz prowadzenia stałej rekrutacji na różne stanowiska.

PBDI S.A.

1 - 3 z 3

ofert pracy

  • Poszukujemy pracowników do układania masy bitumicznej, operatorów z uprawnieniami do kierowania układarką (rozściełacz) mas bitumicznych, operatorów walca z uprawnieniami oraz udokumentowanym doświadczeniem (min. 3 lata) - uprawnienia na układarkę i walec - doświadczenie (min. 3 lata) - dyspozycyjność - zaangażowanie w powierzone zadania

  • Kierownik Robót, Majster, Inżynier

    Toruń, 87-100, kujawsko-pomorskie

    - kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją prac z zakresu budownictwa drogowego - zarządzanie zespołem pracowników, przestrzeganie harmonogramu robót - współpraca z dostawcami i podwykonawcami robót - rozliczanie kosztów budowy, prowadzenie dokumentacji - poszukujemy Kierowników, Majstrów, Inżynierów z całej Polski - wykształcenie kierunkowe – budowlane ze znajomością branży drogowej, - znajomość branży budowlanej ...

  • Asystentka/Asystent Zarządu

    Toruń, 87-100, kujawsko-pomorskie

    • Organizacja pracy Sekretariatu, • Załatwianie bieżących spraw Zarządu, • Organizacja podróży służbowych, spotkań biznesowych, narad, obsługa gości, itp., • Zaopatrzenie Biura w artykuły biurowe, spożywcze, itp., • Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy, • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • Obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych, • Tworzenie oraz archiwizacja dokumentacji biura Zarządu • Współpraca z ...

do góry