ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Human Resources
Liczba pracowników:
500
Adres WWW:
http://www.manpowergroup.pl

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.

ManpowerGroup Sp. z o.o.

1 - 13 z 13

ofert pracy

  • Specjalista IT

    Kraków, małopolskie

    Opis stanowiska Rozwiązywanie problemów w obszarze IT według standardowych procedur operacyjnych; Zarządzanie infrastrukturą informatyczną i wdrażanie nowego sprzętu; Wsparcie IT wewnętrznych/zewnętrznych pracowników firmy; Zarządzanie zgłoszeniami, instalacja oprogramowań, konfiguracja, aktualizacja; Utrzymanie i aktualizacja inwentaryzacji Wymagania Doświadczenie na 1 lub 2 lini wsparcia- wymagane ...

  • Pracownik produkcji

    Stary Gostków, Poddębice, Łęczyca, Kutno, Ozorków, łódzkie

    Zadania:• Produkcja wyrobu gotowego zgodnie z wytycznymi (specyfikacją)• Kontrola wyrobu gotowego (wizualna i funkcjonalna)• Obsługa maszyn (wymiana materiałów, czyszczenie, regulacje)• Dbanie o utrzymanie ruchu produkcyjnego i przestrzeganie zasad BHPWymagania:• Podstawowa znajomość obsługi komputera• Motywacja i chęci do podjęcia pracy• Gotowość do pracy zmianowej (6-18,18-6) w systemie czterobrygadowym• Mile ...

  • Operator wózka widłowego

    Stary Gostków, Łódź, Kutno, Ozorków, łódzkie

    Zadania:• Obsługa wózka widłowego na hali produkcyjnej• Dowóz asortymentu na produkcję• Przestrzeganie procedur dotyczących kontroli jakości oraz zasad BHP• Dbanie o czystość na stanowisku pracyWymagania:• Uprawnienia UDT i doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane• Motywacja i chęci do podjęcia pracy• Gotowość do pracy zmianowej (6-18,18-6) w systemie czterobrygadowymOferujemy:• Stabilne zatrudnienie ...

  • PRACUJ 100% ZDALNIE Z KAŻDEGO MIEJSCA W POLSCE LUB STACJONARNIE W GDAŃSKU! Na tym stanowisku będziesz zajmować się transkrypcją niemieckojęzycznych nagrań - piszesz to, co usłyszysz Co dostaniesz w zamian: Elastyczne godziny pracy w ramach pełnowymiarowego zatrudnienia (po okresie próbnym rozpoczęcie między 7 a 10) Możliwość rozwoju w strukturach firmy Stabilną pracę w 100% zdalną Dofinansowanie do zakupu ...

  • PRACUJ 100% ZDALNIE Z KAŻDEGO MIEJSCA W POLSCE LUB STACJONARNIE W GDAŃSKU! Na tym stanowisku będziesz zajmować się transkrypcją francuskojęzycznych nagrań (piszesz to, co usłyszysz) oraz weryfikacją i korektą transkrybowanych tekstówCo dostaniesz w zamian: Elastyczne godziny pracy w ramach pełnowymiarowego zatrudnienia (po okresie próbnym rozpoczęcie między 7 a 10) Możliwość rozwoju w strukturach firmy ...

  • Specjalista IT

    Warszawa, mazowieckie

    Opis stanowiska Rozwiązywanie problemów w obszarze IT według standardowych procedur operacyjnych; Zarządzanie infrastrukturą informatyczną i wdrażanie nowego sprzętu; Wsparcie IT wewnętrznych/zewnętrznych pracowników firmy; Zarządzanie zgłoszeniami, instalacja oprogramowań, konfiguracja, aktualizacja; Utrzymanie i aktualizacja inwentaryzacji Wymagania Doświadczenie na 1 lub 2 lini wsparcia- wymagane ...

  • Customer Support with french

    Warszawa, mazowieckie

    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń użytkowników w dedykowanym systemie w języku francuskim Planowanie interwencji techników w systemie zgłoszeniowym Komunikacja telefoniczna z klientem Kontakt z technikiem (w razie potrzeby) Wymagania Bardzo dobra znajomość języka francuskiego- min.B2/C1 ( warunek konieczny) Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów Oferta Praca w międzynarodowym środowisku ...

  • Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń użytkowników w dedykowanym systemie w języku francuskim Planowanie interwencji techników w systemie zgłoszeniowym Komunikacja telefoniczna z klientem Kontakt z technikiem (w razie potrzeby) Oferta Elastyczne godziny pracy (możesz pogodzić je ze studiami) Praca w międzynarodowym środowisku Praca w wymiarze 1/2 lub 3/4 etatu od poniedziałku do piątku Wynagrodzenie ...

  • Help Desk Support with german

    Warszawa, mazowieckie

    Opis stanowiska pracy Wsparcie użytkowników korporacyjnych w języku niemieckim Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie, Przekazywanie problemów lub incydentów nie leżących w obszarze 1 linii wsparcia do kolejnych linii Oferta Możliwość rozwoju oraz dłużej współpracy ...

  • Opis stanowiska Rozwiązywanie problemów w obszarze IT według standardowych procedur operacyjnych; Zarządzanie infrastrukturą informatyczną i wdrażanie nowego sprzętu; Wsparcie IT wewnętrznych pracowników firmy; Zarządzanie zgłoszeniami, instalacja oprogramowań, konfiguracja, aktualizacja; Utrzymanie i aktualizacja inwentaryzacji Oferta Praca w pełnym wymiarze godzin pon-pt (standardowe godziny biznesowe ...

  • IT Help Desk Support

    Warszawa, mazowieckie

    Opis stanowiska pracy Wsparcie użytkowników korporacyjnych w jezyku angielskim Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie, Przekazywanie problemów lub incydentów nie leżących w obszarze 1 linii wsparcia do kolejnych linii Oferta Możliwość rozwoju oraz dłużej współpracy ...

  • Specjalista IT

    Warszawa, mazowieckie

    Opis stanowiska Rozwiązywanie problemów w obszarze IT według standardowych procedur operacyjnych; Zarządzanie infrastrukturą informatyczną i wdrażanie nowego sprzętu; Wsparcie IT wewnętrznych pracowników firmy; Zarządzanie zgłoszeniami, instalacja oprogramowań, konfiguracja, aktualizacja; Utrzymanie i aktualizacja inwentaryzacji Oferta Praca w pełnym wymiarze godzin pon-pt (standardowe godziny biznesowe ...

  • Help Desk Support

    Warszawa, mazowieckie

    Opis stanowiska pracy Wsparcie użytkowników korporacyjnych Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym Diagnozowanie problemów dot. działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie, Przekazywanie problemów lub incydentów nie leżących w obszarze 1 linii wsparcia do kolejnych linii Wymagania Doświadczenie w IT na 1 lub 2 linii wsparcia- warunek konieczny ...

do góry