IT-Dev Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
IT - Software - Usługi
Liczba pracowników:
50
Adres WWW:
http://www.it-dev.pl/

Prezentacja firmy

Skutecznie realizujemy i wdrażamy najbardziej złożone technologicznie rozwiązania oparte o platformę SharePoint i Office 365. Jesteśmy wizjonerami w projektowaniu dedykowanych portali intranetowych. Wykonany przez nas intranet zdobył nagrodę Intranet Desing Annual 2015 Award przydzielaną przez renomowaną firmę doradczą Nielsen Norman Group, jako pierwszy polski intranet w 15-letniej historii tego konkursu. Jesteśmy pierwszą polską firmą dwukrotnie uhonorowaną tytułem Partnera Roku Microsoft w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Rozwijamy się razem z pracownikami, których wiedza i potencjał rośnie wraz z firmą. Pracuje dla nas zespół pasjonatów, certyfikowanych specjalistów technologii SharePoint. Wdrożenia realizujemy samodzielnie, pod własną marką IT-Dev. Stawiamy na jakość wytwarzanych produktów, oddając w ręce Klientów funkcjonalne portale, optymalizujące biznes i dostosowane do wymagań rynku i potrzeb. Realizujemy projekty dla firm polskich i zagranicznych z różnych sektorów gospodarki.

IT-Dev Sp. z o.o.

1 - 2 z 2

ofert pracy

  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

    50-038 Wrocław, dolnośląskie

    Zadania do realizacji: • Wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych i obsłudze bieżących zadań sprzedażowych • Wsparcie w pozyskiwaniu nowych i obsłudze istniejących klientów • Wsparcie w telefonicznej i elektronicznej obsłudze klientów • Prowadzenie i aktualizacja bazy CRM • Prowadzenie badań rynku, badań satysfakcji klienta, • Bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy Nasze oczekiwania: • Minimum rok ...

  • Frontend Developer

    Wrocław, dolnośląskie

    Do Działu Technologii poszukujemy kandydata na stanowisko Frontend Developer. Zadania na stanowisku Frontend Developera • Implementowanie komponentów interfejsu użytkownika • Projektowanie i implementacja interfejsu użytkownika • Implementowanie logiki warstwy klienckiej aplikacji • Utrzymywanie istniejących rozwiązań klienckich • Diagnostyka błędów • Rozwijanie i poszerzanie wykorzystywanego stosu ...

do góry