Gi Group Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Agencja pracy tymczasowej
Liczba pracowników:
70
Adres WWW:
http://www.gigroup.com.pl/index.shtml

Prezentacja firmy

Gi GROUP jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji pracy tymczasowej i doradztwa personalnego (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 570). Pierwsze kroki stawialiśmy w 1999 roku w Katowicach, obecnie mamy swoje oddziały już w całej Polsce. W marcu 2007 staliśmy się częścią największej włoskiej grupy w sektorze usług związanych z HR.

Gi Group Sp. z o.o.

1 - 15 z 123

ofert pracy

  • Pracownik produkcji

    Trąbki Małe, pomorskie

    ZADANIA: obsługa i przygotowanie linii produkcyjnych oraz innych urządzeń niezbędnych w procesie pakowania współpraca z pracownikami innych działów raportowanie danych produkcyjnych WYMAGANIA: chęć do pracy i dyspozycyjność do pracy zmianowej (6-14, 14-22) doświadczenie w pracy na produkcji będzie dodatkowym atutem chęć rozwoju i otwartość na nowe doświadczenia OFERUJEMY: możliwość przyuczenia na ...

  • Accounting Team Leader

    Poznań, wielkopolskie

    Responsibilities: Supporting the establishment of the General Accounting and Close COE in EMEA Leading the General Accounting and Close team in Hamburg and Poznan Setting targets, creating developments plans and taking care of team members" development Organizing monthly and annual closing activities Balance sheet reconciliations and the monthly reporting in the locations under the COE structure ...

  • Do twoich zadań będzie należało pakowanie przypraw według odpowiednich wytycznych.Wymagamy: - aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych- dyspozycyjności do podjęcia pracy od zaraz- wysokiej motywacji do pracyOferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową- prace na 1 zmianę- zatrudnienie na okres 3 miesięcy z możliwością zatrudnienia na dłużej

  • Do obowiązków ksiegowego wybranego działu należeć będzie: Record to Report - przygotowywanie i księgowanie różnych zapisów księgowych, dokonywanie rozliczeń na kontach bilansowych, przygotowywanie raportów i zestawień, branie udziału w zamykaniu miesiąca Procure to Pay - procesowanie dokumentów księgowych i monitorowanie procesu, kontakt z dostawcami i ustalanie powodów niezgodności w dokumentacji ...

  • Elektromechanik - Monter

    Pruszcz Gdański, pomorskie

    Zakres obowiązków naprawa i przeglądy okresowe urządzeń i maszyn oraz kompleksowe montaże agregatów prądotwórczych zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego zakupionych urządzeń - prace serwisowe wykonywane są w siedzibie firmy jak i u klienta na terenie całego kraju (serwis mobilny) Wymagania: wykształcenie techniczne min. średnie znajomość: budowy maszyn, mechaniki i elektryki maszyn ...

  • Responsibilities: Verifying and accepting financial conditions of investment projects Business support: consulting open projects, answering inquiries, timely closing projects, ensuring consistency of documentation Support the regional department of Fixed Assets activities and improving the department's processes Monitoring projects and assessing the reason of their completion Reconciling the ...

  • Data Analyst

    Poznań, wielkopolskie

    Responsibilities Preparing financial and operational reports Creating business analyzes and assessing indicators from various areas (including finance, sales accounting) Preparing Forecast, CAPEX, Headcount, SG&A reporting for EMEAI region Creating and maintaining databases Participation in process improvement projects Requirements: Higher degree in Finance or IT At least 2 years' work experience ...

  • Treasury Accountant

    Poznań, wielkopolskie

    Responsibilities: Processing of treasury accounting transactions Daily reconciliation of Treasury Center bank account balances Daily control of exchange rates Participation in processes related to the closing of the month and the year Reconciliation balances / booking transactions on corporate accounts Preparing monthly reports for the board Participating processes improvement You need to have ...

  • Główne obowiązki: samodzielne naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, rozliczanie urlopów, zasiłków i nadgodzin ewidencjonowanie i kontrola czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie) sporządzanie deklaracji PDOF, PFRON oraz sprawozdań GUS, PFRON rozliczanie benefitów pracowniczych kontrolowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji ...

  • Zadania: odbieranie połączeń przychodzących - wyłącznie! umawianie wizyt lekarskich i badań dzielenie się wiedzą o produktach firmy (pakietach medycznych) opiekowanie się Pacjentami i rozwiązywanie ich problemów Profil Kandydata: doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta minimum średnie wykształcenie dyspozycyjność do pracy (elastyczny grafik) odporność na stres i radzenie sobie z presją czasu chęć do ...

  • Drukarz

    Tczew, pomorskie

    ZADANIA NA STANOWISKU: samodzielna obsługa maszyn drukarskich zapewnienie efektywnej pracy obsługiwanych maszyn dobór komponentów i ustawianie parametrów technologicznych na maszynie drukującej kontrola jakości produktów zgodnie z oczekiwanym standardem realizacja okresowych konserwacji maszyn drukujących raportowanie realizowanych operacji WYMAGANE KOMPETENCJE: wykształcenie zawodowe / średnie ...

  • Do głównych zadań należy: telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta wsparcie klienta międzynarodowego pomoc przy rezerwacji lotów, udzielanie informacji, zmiany w rezerwacjach oraz ich anulowanie Od kandydata oczekujemy: bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (C1) oraz dobrej angielskiego (B2) wysokiego poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania umiejętność obsługi komputera na dobrym poziomie ...

  • KSIĘGOWA

    Tuchom, pomorskie

    Twoje zadania: księgowanie dokumentów zakupu w programach SAP księgowanie wyciągów bankowych i rozliczeń wydatków, delegacji służbowych, zapłat kartami i innych udział w zamknięciu miesiąca i roku kontakt z dostawcami i odbiorcami - analiza, uzgadnianie rozrachunków, wystawianie not, sprawdzanie i dekretacja faktur zakupu wewnętrzna rejestracja sprzedaży archiwizacja dokumentów katalogowanie zamówień ...

  • Asystent Działu Księgowości

    Wrocław, dolnośląskie

    Co będzie należeć do Twoich obowiązków? Przetwarzanie dokumentów księgowych w systemie SAP Pracę zgodnie z ustalonymi terminami oraz obowiązującymi zasadami Wspieranie innych członków zespołu w wykonywaniu codziennych obowiązków Czego od Ciebie oczekujemy? Komunikatywnej znajomości języka angielskiego Wykształcenia kierunkowego Ekonomia, Finanse, Rachunkowość (w trakcie nauki) Umiejętności obsługi MS ...

  • Zadania: - obsługa maszyn w celu wykonania zleceń produkcji- sprawdzanie części pod względem jakościowym- kontrola współczynników jakości i wydajnościWymagania: -gotowość do pracy w systemie 2- zmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy-umiejętność pracy w zespole- dyspozycyjność do podjęcia pracy od 20 sierpniaOferujemy: - zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin- możliwość skorzystania z dowozów ...

do góry