Bank Millennium S.A.

Warszawa, mazowieckie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Finanse - Bankowość - Kredyty
Liczba pracowników:
6000
Adres WWW:
http://www.bankmillennium.pl

Prezentacja firmy

Bank Millennium jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.

Bank Millennium S.A.

1 - 15 z 20

ofert pracy

  • Obszar IT Banku Millennium w Polsce pełni rolę centrum kompetencyjnego dla portugalskiej Grupy Millennium BCP. Współpracujemy z wybranymi departamentami Banku w zakresie analizy wymagań, tworzenia i implementowania nowych rozwiązań. Utrzymujemy i rozwijamy istniejące systemy (development ‘in-house’)... a wszystko po to, by poprzez rozwiązania IT budować wartość biznesową oraz trwałą przewagę konkurencyjną ...

  • Zadania: • Administracja systemami wewnętrznymi pracującymi pod kontrolą systemów Windows Server 2008/2012 • Administracja platformą wirtualizacyjną MS Hyper-V • Administracja systemami pracującymi w środowisku Microsoft Azure • Nadzór i koordynacja projektów oraz infrastruktury opartej o rozwiązania firmy Microsoft Wymagania: • Minimum 3-letnie doświadczenie w roli administratora systemów Microsoft ...

  • Obecnie do jednego z zespołów odpowiedzialnego za proces testów poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na ww. stanowisko. Zadania: Analizowanie specyfikacji funkcjonalnych systemu bankowości elektronicznej dla potrzeb testowania Przygotowanie i weryfikacja przypadków testowych Wykonywanie testów oprogramowania i aplikacji webowych oraz raportowanie ich wyników Wymagania: Umiejętność myślenia ...

  • Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi Organizowanie pracy zespołu Zapewnienie wysokiej jakości usług Kompleksowa obsługa Klientów Rozwijanie kompetencji podległych pracowników Umiejętności kierowania pracą zespołu popartą doświadczeniem w zarządzaniu niezależnymi placówkami Minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego w sprzedaży produktów finansowych Ambicji i ...

  • • Kompleksowa telefoniczna obsługa Klientów Banku Millennium S.A. • Realizacja dyspozycji i zmian w systemach bankowych zleconych bezpośrednio przez Klientów Banku • Budowanie długotrwałych relacji z Klientem poprzez doradztwo z zakresu usług i produktów Banku Millennium S.A. • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami Oferujemy: • Umowę o pracę, pakiet sportowy, opiekę ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • Obszar IT Banku Millennium w Polsce pełni rolę centrum kompetencyjnego dla portugalskiej Grupy Millennium BCP. Współpracujemy z wybranymi departamentami Banku w zakresie analizy wymagań, tworzenia i implementowania nowych rozwiązań. Utrzymujemy i rozwijamy istniejące systemy (development ‘in-house’)... a wszystko po to, by poprzez rozwiązania IT budować wartość biznesową oraz trwałą przewagę konkurencyjną ...

  • Obszar IT Banku Millennium w Polsce pełni rolę centrum kompetencyjnego dla portugalskiej Grupy Millennium BCP. Współpracujemy z wybranymi departamentami Banku w zakresie analizy wymagań, tworzenia i implementowania nowych rozwiązań. Utrzymujemy i rozwijamy istniejące systemy (development ‘in-house’)... a wszystko po to, by poprzez rozwiązania IT budować wartość biznesową oraz trwałą przewagę konkurencyjną ...

  • Obszar IT Banku Millennium w Polsce pełni rolę centrum kompetencyjnego dla portugalskiej Grupy Millennium BCP. Współpracujemy z wybranymi departamentami Banku w zakresie analizy wymagań, tworzenia i implementowania nowych rozwiązań. Utrzymujemy i rozwijamy istniejące systemy (development ‘in-house’)... a wszystko po to, by poprzez rozwiązania IT budować wartość biznesową oraz trwałą przewagę konkurencyjną ...

  • - Rozwój narzędzi Business Intelligence dla obszaru Bankowości Detalicznej - Współudział w przygotowywaniu specyfikacji oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań - Wsparcie informacyjne dla kluczowych procesów Bankowości Detalicznej - Optymalizacja oraz zarządzanie istniejącymi rozwiązaniami - Programowanie w T-SQL (Microsoft SQL Server 2008 / 2008 R2 / 2012) - Programowanie w MS SQL Server SSRS i SSIS - Wykształcenie ...

  • Main tasks: • Analysis of operational processes in IT area • Define KPIs and obtaining the required data to them • Preparing MIS reports for various levels of management and IT area and Bank • Descriptive analysis of reported indicators and the observed trends • Creation and optimization tools to support reporting automation • Comparative analysis and benchmarking with external data • Proactive seeking and ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

do góry