Bank Millennium S.A.

Warszawa, mazowieckie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Finanse - Bankowość - Kredyty
Liczba pracowników:
6000
Adres WWW:
http://www.bankmillennium.pl

Prezentacja firmy

Bank Millennium jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce. Mocną pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.

Bank Millennium S.A.

1 - 15 z 16

ofert pracy

  • • Przygotowywanie kursów e-learningowych • Przygotowywanie e-learningowych testów wiedzy • Administrowanie platformą e-learningową • Współpraca z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi • Pomoc techniczna dla uczestników kursów • Dobre zdolności komunikacyjne i interpersonalne • Kreatywność • Samodzielność • Dobra organizacja pracy • Znajomości MS PowerPoint na poziomie zaawansowanym • Znajomości MS Excel na poziomie ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • Obecnie do jednego z zespołów odpowiedzialnego za proces testów poszukujemy kandydatów do pracy w Warszawie na ww. stanowisko. Zadania: Analizowanie specyfikacji funkcjonalnych systemu bankowości elektronicznej dla potrzeb testowania Przygotowanie i weryfikacja przypadków testowych Wykonywanie testów oprogramowania i aplikacji webowych oraz raportowanie ich wyników Wymagania: Umiejętność myślenia ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • Obszar IT Banku Millennium w Polsce pełni rolę centrum kompetencyjnego dla portugalskiej Grupy Millennium BCP. Współpracujemy z wybranymi departamentami Banku w zakresie analizy wymagań, tworzenia i implementowania nowych rozwiązań. Utrzymujemy i rozwijamy istniejące systemy (development ‘in-house’)... a wszystko po to, by poprzez rozwiązania IT budować wartość biznesową oraz trwałą przewagę konkurencyjną ...

  • Obszar IT Banku Millennium w Polsce pełni rolę centrum kompetencyjnego dla portugalskiej Grupy Millennium BCP. Współpracujemy z wybranymi departamentami Banku w zakresie analizy wymagań, tworzenia i implementowania nowych rozwiązań. Utrzymujemy i rozwijamy istniejące systemy (development ‘in-house’)... a wszystko po to, by poprzez rozwiązania IT budować wartość biznesową oraz trwałą przewagę konkurencyjną ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

  • •Zapewnienie Klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi bankowej •Budowanie z Klientami długotrwałych relacji •Dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb Klienta •Realizowanie zadań sprzedażowych, również poprzez aktywne pozyskiwanie Klientów •Prawidłowe wykonywanie operacji bezgotówkowych oraz gotówkowych •Przestrzeganie standardów i procedur bankowych •Kształtowanie pozytywnego wizerunku ...

do góry