ARTERIA S.A.

Warszawa-Kabaty i Gliwice, mazowieckie

Prezentacja firmy

Branża / kategoria:
Inne
Liczba pracowników:
400
Adres WWW:
http://www.arteria.pl

Prezentacja firmy

Najnowocześniejsze Call Center, lider na rynku usług outsourcingu i wsparcia sprzedaży.

ARTERIA S.A.

1 - 5 z 5

ofert pracy

  • Konsultant Infolinii

    Warszawa, mazowieckie

    Opis stanowiska: Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych Wymagania: Wypracowanie min. 80h/mc Duże umiejętności interpersonalne Dobra dykcja i płynna wymowa Znajomość obsługi komputera Gotowość do podjęcia pracy w dni powszednie i weekendy W zamian oferujemy: Wynagrodzenie 14 zł/h brutto + premie Ustalenie grafiku pracy – projekt realizowany 7 dni w tygodniu, w godz. 9:00-24:00 Cykl profesjonalnych szkoleń ...

  • KONSULTANT DS. TELEMARKETINGU

    Warszawa, mazowieckie

    Zakres obowiązków: Telefoniczny kontakt z Klientami indywidualnymi lub biznesowymi Oczekiwania: Wysoka kultura osobista Swoboda wypowiedzi oraz łatwość w nawiązywaniu relacji Umiejętność dostosowania się do potrzeb Klienta Nastawienie na realizację celów Znajomość obsługi komputera Oferujemy: Pracę w oparciu o umowę zlecenie Dostosowanie projektu oraz godzin pracy do indywidualnych potrzeb Przyjazną ...

  • Opis stanowiska: Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym Wymagania: Komunikatywność i kreatywność Duże umiejętności interpersonalne Wykształcenie min. średnie Dobra dykcja i płynna wymowa Znajomość obsługi komputera Gotowość do podjęcia pracy w godz. popołudniowych 9:00-17:00 W zamian oferujemy: Stawka godzinowa 14zł/h + premie Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy Wynagrodzenie w ...

  • KONSULTANT TELEFONICZNY

    Warszawa, mazowieckie

    Opis stanowiska Telefoniczny kontakt z Klientami Biznesowymi, Wymagania: Umiejętność nawiązywania kontaktów przez telefon, Swoboda wypowiedzi, Zaangażowanie i chęć rozwoju, Podstawowa obsługa komputera, W zamian oferujemy: Pracę od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-15:30, Stawkę 14 zł/h brutto + Premie, Cykl szkoleniowy przygotowujący do pracy, Bieżący rozwój kompetencji sprzedażowych, Możliwość awansu w ...

  • Opis stanowiska: Telefoniczny kontakt z Klientem w celu zainteresowania produktem oraz umówienie spotkania z doradcą bankowym. Wymagania: Swoboda wypowiedzi Umiejętność dostosowania się do potrzeb Klienta Nastawienie na realizację celów Znajomość obsługi komputera Zainteresowanie branżą bankową Doświadczenie w bankowości mile widziane W zamian oferujemy: Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8 ...

do góry