Numer oferty: StPr/25/1925
Pełna treść ogłoszenia:
https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6534/zastepca-skarbnika
Wykonuje zadania Skarbnika, głównego księgowego budżetu, kierownika referatu finansowego
podczas Jego nieobecności.
2. Kontrasygnowanie umów, zleceń i zamówień.
3. Prowadzenie rachunkowości, księgowości i gospodarki finansowej Urzędu Gminy zgodnie z
obowiązującymi przepisami oraz nadzorowanie całokształtu prac w tym zakresie:
a) Kompletowanie i dekretowanie dowodów księgowych oraz nadzór nad należytym
przechowywaniem dokumentów.
b) Rozkładanie i dekretowanie wyciągów Urzędu Gminy;
c) Sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych Urzędu Gminy i przygotowywanie ich
do zapłaty oraz prowadzenie niezbędnej ewidencji w tym zakresie.
d) Prowadzenie niezbędnych ksiąg rachunkowych dla Urzędu Gminy zgodnie z ustawą
o rachunkowości.
e) Księgowanie zdarzeń gospodarczych ( obsługa programu FK).
f) Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych jednostkowych sprawozdań Urzędu
Gminy.
g) Sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz zestawienia zmian funduszy
z Urzędu Gminy.
h) Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości budżetowej i finansowej.
i) Sporządzanie zbiorczych bilansów, rachunków zysków i strat oraz zestawień zmian
funduszy podległych jednostek.
j) Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań z realizacji dochodów
organu finansowego i zbiorczych sprawozdań budżetu gminy ( obsługa programu Bestia)
podczas nieobecności Skarbnika.
4. Ewidencja syntetyczna środków trwałych, rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych,
sporządzanie sprawozdawczości z w/w zakresu, nadzór nad przebiegiem i ostatecznym
rozliczeniem inwentaryzacji dotyczącej majątku gminy.
5. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności.
6. Prawidłowe dysponowanie środkami finansowymi zgromadzonymi na rachunkach bankowych
w tym sporządzanie przelewów.
7. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych
z planem finansowym.
8. Kontrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu gminy.
9. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu prowadzenia rachunkowości, w
szczególności planów kont, obiegu dokumentów, kontroli dokumentów, przeprowadzania
inwentaryzacji i instrukcji dotyczących obsługi finansowej gminy zgodnie z zmieniającymi się
przepisami.
10. Przygotowanie danych do opracowania okresowych sprawozdań opisowych i analiz z
wykonania wydatków budżetu Gminy.
11. Bieżąca analiza realizacji planu budżetu gminy.
12. Współpraca z jednostkami budżetowymi i osobami rozliczającymi pod względem finansowym
wydatki z zakresu obsługi programów unijnych, kontrola w/w zadań, sporządzanie rocznych
sprawozdań finansowych oraz tworzenie niezbędnej dokumentacji finansowej stanowiącej
podstawę rozliczenia w/w środków.
13. Wprowadzanie uchwał budżetowych i w sprawie zmian w budżecie, sprawozdań z wykonania
budżetu oraz zarządzeń z zakresie zmian budżetowych i w zakresie rachunkowości jednostki w
programie legislator.
14. Współpraca ze Skarbnikiem przy przygotowywaniu i sporządzaniu projektów planów
budżetowych.
1. Wykonuje zadania Skarbnika, głównego księgowego budżetu, kierownika referatu finansowego podczas Jego nieobecności.
2. Kontrasygnowanie umów, zleceń i zamówień.
3. Prowadzenie rachunkowości, księgowości i gospodarki finansowej Urzędu Gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nadzorowanie całokształtu prac w tym zakresie.
4. Ewidencja syntetyczna środków trwałych, rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, sporządzanie sprawozdawczości z w/w zakresu, nadzór nad przebiegiem i ostatecznym rozliczeniem inwentaryzacji dotyczącej majątku gminy.
5. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1. CV zawierające następujące dane zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy: - imię (imiona) i nazwisko, - data urodzenia, - wykształcenie, - kwalifikacje zawodowe, - dane kontaktowe, - przebieg dotychczasowego zatrudnienia, 2. list motywacyjny.3. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie;4. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub też aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego;5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;6. kopie świadectw pracy potwierdzające dotychczasowy staż pracy;7. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia;8. orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy, zaświadczenie lub oświadczenie o stanie zdrowia,9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji. Dokumenty aplikacyjne (List motywacyjny i CV) winny być opatrzone klauzulą:Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych w postaci Imienia i nazwiska oraz miejscowości zamieszkania, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych na co wyrażam zgodę.Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Choczewo, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej i zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. 6. Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub drogą pocztową w terminie do dnia 18 listopada 2025 r do godziny 12.00 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Zastępcy Skarbnika w sekretariacie Urzędu Gminy w Choczewie przy ul. Pierwszych Osadników 17.Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy Choczewo. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane. Z regulaminem naboru można zapoznać się w siedzibie Urzędu referat Organizacyjny. Dodatkowe informację można uzyskać pod numerem telefonu 585******
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.