HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy produkcyjnej, szukamy osoby na stanowisko
Zastępca Głównego Księgowego
Obowiązki:
sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych
sporządzanie/nadzór na przygotowaniem deklaracji PIT, CIT, VAT
zbieranie danych do sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, Audytorzy)
bieżąca analiza kont księgowych zapewniająca ich prawidłowość
rozliczanie kosztów w różnych przekrojach ewidencyjnych
nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
kontrola kosztów przedsiębiorstwa
optymalizowanie pracy działu księgowości, wprowadzanie procedur i zasad zgodnych z polityka grupy kapitałowe.
Wymagania:
wykształcenie wyższe ekonomiczne
doświadczenie w księgowości (pełna księgowość) co najmniej 5 lat, w tym 3 lata w firmie produkcyjnej
doświadczenie w prowadzeniu ksiąg i sporządzaniu sprawozdań spółki produkcyjnej
biegła, praktyczna znajomość bieżących przepisów prawa podatkowego, przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości
znajomość aktualnych regulacji prawnych ZUS
znajomość aplikacji księgowo-finansowych.
Oferta:
stałe zatrudnienie na umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie
możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia, dofinansowanie do studiów podyplomowych.