Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/04/2019.

Zastępca Dyrektora Technicznego

Toruń, kujawsko-pomorskie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie kierowanie projektami inwestycyjnymi od etapu analizy gruntów do wybór Generalnego Wykonawcy.

Informacje o kliencie

Dla naszego klienta- dewelopera który od ponad 20 lat prowadzi działalność na Polskim rynku nieruchomości mieszkaniowych, poszukujemy samodzielnego i doświadczonego kandydata na stanowisko Kierownik ds. Przygotowania Inwestycji.

Opis stanowiska

  • Kierowanie projektami inwestycyjnymi od etapu analizy gruntów do wyboru Generalnego Wykonawcy;
  • Przygotowywanie koncepcji zagospodarowania terenu (współpraca z biurami projektowymi, urzędami, pośrednikami nieruchomości);
  • Tworzenie analiz wykonalności i opłacalności inwestycji, budżetu i harmonogramu;
  • Wybór i negocjacje z Architektem;
  • Kontakt z lokalnymi instytucjami, celem uzyskiwania decyzji administracyjnych, gestorami mediów, celem uzyskania warunków technicznych i uzgodnień niezbędnych dla realizacji inwestycji;
  • Współpraca z działem Technicznym w zakresie wyboru GW;
  • Weryfikację ofert sprzedaży nieruchomości;
  • Analiza potencjalnych nieruchomości gruntowych - m.in. lokalizacja (w tym komunikacja), plany miejscowe, analiza urbanistyczna , uwarunkowania, media , analiza SWOT nieruchomości
  • Koordynacja pełnego Due Diligence;

Profil kandydata

  • umiejętność analitycznej oceny nieruchomości przed jej zakupem z punktu widzenia zagrożeń formalno-prawnych
  • obowiązkowo doświadczenie ( 7- 10 lata) w samodzielnym przygotowywaniu projektów z zakresu budownictwa mieszkaniowego pod kątem uzyskiwania decyzji administracyjnych,
  • praktyczna znajomość procesu inwestycyjnego, pod względem procedur formalno-prawnych związanych z uzyskaniem decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o pozwoleniu na budowę i innych decyzji wymaganych w procesie inwestycyjnym,
  • znajomość przepisów Prawa Budowlanego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz właściwych rozporządzeń i obowiązujących przepisów,
  • praktyczna znajomość postępowań administracyjnych, bieżące śledzenie zmian w przepisach, przewidywanie i unikanie zagrożeń,
  • umiejętność czytania i interpretacji decyzji administracyjnych, MPZP, itp.,
  • wykształcenie wyższe o kierunku: architektura, budownictwo, prawo lub pokrewny,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności.

Oferujemy

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę,
  • Duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy, tel. komórkowy , komputer, samochód służbowy
  • Pakiet bene-fitów pracowniczych (min. ubezpieczenie medyczne, karta sportowa)
  • Dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników
  • Elastyczną formę zatrudnienia

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena
do góry