#

Zarządca Nieruchomości

Grupa City Service

Wrocław, dolnośląskie

Grupa City Service

Zarządca Nieruchomości

Od: Grupa City Service
Miejsce pracy: Wrocław

Grupa City Service Polska w związku z dynamicznym rozwojem

poszukuje pracownika na stanowisko:

Zarządca Nieruchomości

Miejsce pracy: Wrocław

 

Zakres zadań

  • Kompleksowe zarządzanie przekazaną do obsługi nieruchomością w tym koordynowanie wszystkich podmiotów współpracujących ze Wspólnotą oraz kontrahentów – firm sprzątających, konserwatorów,
  • Organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nad ich remontami,
  • Organizacja i udział w zebraniach właścicieli lokali w obsługiwanych Wspólnotach,
  • Prowadzenie dokumentacji Wspólnoty zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zapisami umowy i standardami firmy,
  • Kontrola stanu zarządzanych przez Oddział nieruchomości oraz obiektów budowlanych należących do tych nieruchomości ,
  • Monitorowanie lokalnego rynku usług i przedstawianie propozycji bezpośredniemu przełożonemu, co do zmian kontrahentów lub negocjowania warunków umów,
  • Opracowywanie projektów umów, uchwał i regulaminów wewnętrznych Wspólnot Mieszkaniowych oraz ich opiniowanie,
  • Odczytywanie i wprowadzanie do bazy danych odczytów liczników głównych i lokalowych zgodnie z wymogami wynikającymi z zapisów umowy i standardów firmy,
  • Udział w działaniach marketingowych prowadzonych przez spółkę w celu pozyskania nowych nieruchomości do obsługi,
  • Współpraca z upoważnionymi przedstawicielami Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie wykonywania obowiązków wynikających z zawartych umów o zarządzanie/administrowanie nieruchomościami.
  • Kontrola nad prowadzeniem gospodarki finansowej Wspólnot Mieszkaniowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Licencja zawodowa zarządcy nieruchomości lub ukończone studia kierunkowe będą dodatkowym atutem,
  • Roczne doświadczenia na stanowisku zarządcy nieruchomości,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office,
  • Miłe usposobienie, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • Doświadczenie i umiejętności obsługi klienta,
  • Praktyczna znajomość zagadnień gospodarki nieruchomościami, UOWL
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dyspozycyjność , umiejętność zarządzania czasem,
  • Samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów,

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo.
  • Możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów,
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi