Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Wykładanie towaru- jedna zmiana
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Uzupełnianie braków półkowych zgodnie ze standardami firmy
- Montaż brakujących cen na półkach i ekspozycji
- Uzupełnianie wszystkich dodatkowych ekspozytorów
- Towarowanie kas
- Budowanie ekspozycji promocyjnych /zmian promocji
- Raportowanie w telefonie
- Obsługa 3 punktów na terenie Szczecina
Oferujemy:
- umowę zlecenie (pełen etat)
- wynagrodzenie 2700 brutto/mies. + do 25% premii
- pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach porannych (40 h tygodniowo)
- telefon służbowy do raportowania
Wymagania:
- dobra organizacja pracy
- inicjatywy oraz zaangażowania w wykonywanie powierzonych obowiązków
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ.
Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.
Numer referencyjny: MER/01/2019
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.