Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zadania:
• wprowadzanie danych osobowych do systemu, • kompletowanie dokumentów, • udział w obsłudze administracyjnej pracowników.
Wymagania:
• zainteresowania zagadnieniami z obszaru HR, • wysokorozwiniętych umiejętności interpersonalnych, • umiejętności organizacyjnych, • dobrej znajomości pakietu MS Office, • zaangażowania, skrupulatności, • dużej dyspozycyjności.
Oferujemy:
• umowę o pracę tymczasową na pełen etat, • czynny udział w obsłudze administracyjnej pracowników jednego z największych klientów w Polsce, • możliwość rozwoju zawodowego, • miłą atmosferę pracy, • możliwość nawiązania dłuższej współpracy.
Zainteresowanych prosimy o wysyłanie CV na adres e-mail: agata.krug"at"adecco.pl
Numer referencyjny: AMZ/08/2017/APZ
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?