Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/0656
Obowiązki:
Wsparcie klienta w zakresie IT w branży hotelarskiej, otwieranie ticketów w systemie, przypisywanie ticketów do odpowiedniego działu, łączenie się zdalnym pulpitem z klientem i rozwiązanie problemu.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Języki:
- niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Umiejętności i uprawnienia:
- Administrator sieci internetowej
- obsługa programów użytkowych pakietu Microsoft Office
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- [Umiejętność 2] : PMS,OPERA Cloud,Windows OS i Server,MS Azure,Konfiguracja połączeń VPN, Konfiguracja połączeń VPN[Umiejętność 1] : język niemiecki[Inne] : mile widziane również doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej
Miejsce pracy: Koszykowa 1, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/11/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 3
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Bazy danych, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - ERP