Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Wsparcie administracji w dziale HR
Miejsce pracy: Wrocław, Bielany Wrocławskie
Do Twoich zadań będzie należeć: • archiwizacja dokumentów, segregowanie dokumentów, • uzupełnianie teczek pracowniczych, • pomoc w obsłudze kadrowej pracowników tymczasowych • obieg dokumentacji pracowniczej, • telefoniczna obsługa pracowników tymczasowych , • prace biurowe.
Jeśli: • jesteś nastawiony na zdobywanie wiedzy z zakresu HR, kadr i płac • jesteś zmotywowany do działania • nie boisz się wyzwań • obsługa podstawowych programów komputerowych nie stanowi dla Ciebie problemu • jesteś otwarty i nastawiony pozytywnie do ludzi • kreatywnie podchodzisz do stawianych przed Tobą celów to ta oferta jest właśnie dla Ciebie
Mile widziane osoby z prawem jazdy kat. B!
Dzięki pracy u nas zyskasz: • cenne doświadczenie w największej na świecie firmie rekrutacyjnej • bogate doświadczenie w branży HR • wsparcie merytoryczne oraz stanowisko wyposażone w narzędzia pracy • wiedzę z zakresu kadr i płac • umowę zlecenie • 16 zł brutto na godzinę • pracę w godzinach 8:00-16:00 • możliwość nadgodzin • Pracę w młodym i sympatycznym zespole Brak doświadczenia nie jest przeszkodą!
Czekamy na Twoje CV!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?