Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/06/2018.

Wprowadzanie danych - język angielski

Gdańsk, pomorskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Wprowadzanie danych - język angielski
Gdańsk
NR REF.: 1091431


Twoja następna firma
Nowa firma na rynku trójmiejskim szuka osób biegle posługujących się językiem angielskim. Naszym klientem jest lider branży retail - producent sprzętu biurowego a także najnowocześniejszcyh rozwiązań IT dla firm.

Twoje następne stanowisko
Szukamy osób do działu administracyjnego, które będą wprowadzały dane do systemu. Ze względu na środowisko pracy i kontakt z klientem nie zbędna jest znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia korporacyjnego, choć jest ono mile widziane (staże, praktyki). Od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego a także dokładności i przywiązywania uwagi do szczegółów.

Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, szkolenia oraz ciekawy pakiet benefitów pozapłacowych. Jeśli chcesz pracować w najnowocześniejszym biurze w Trójmieście, aplikuj!

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry