Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/10/2021.

Opis stanowiska pracy

Informacje o projekcie:

  • Typ projektów: wsparcie aplikacji typu omnichannel, e-commerce dedykowanych dla klientów z Polski i Europy
  • Lokalizacja: Gliwice (Centrum)
  • Praca zdalna: obecnie 100% zdalnie; docelowo 40-60%
  • Język projektu: Angielski i Polski
  • Budżet: 5 500 - 7 500 PLN/brutto/miesiąc (w zależności od doświadczenia)
  • Godziny pracy: tryb 2-zmianowy: 8-16 i 14-22 + dyżury

Zakres obowiązków:

  • Udzielanie wsparcia użytkownikom aplikacji w rozwiązywaniu problemów technicznych (związanych z błędami danych i aplikacji) oraz w integracji systemów upstream i downstream
  • Bycie 2gą linią wsparcia dla przychodzących zgłoszeń z zachowaniem SLA
  • Tworzenie i utrzymywanie bazy wiedzy
  • Dbanie o konfigurację aplikacji i rozwiązywanie problemów na podstawie analizy logów

Wymagania:

  • Co najmniej roczne doświadczenie we wsparciu aplikacji
  • Znajomość składni i użycia SQL
  • Wykonywanie zadań zgodnie z ITIL
  • Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną
  • Analityczne podejście do problemów technicznych
  • Chęć rozwoju w obszarze rozwoju i utrzymania aplikacji
  • Umiejętność pracy w zespole, ale również chęć działania samodzielnie
  • Mile widziane: podstawy Linuxa, znajomość Microserwisów oraz Microsoft Azure lub Google Cloud Platform)

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Pracę z najnowszymi technologiami w szybko rozwijającym się środowisku
  • Bliską współpracę z zespołem developerów i QA
  • Dodatkowo płatne dyżury
  • Pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta MultiSport
  • Kurs języka angielskiego
  • Spersonalizowany rozwój zawodowy poparty udziałem w konferencjach, szkoleniach i certyfikacjach
  • Możliwość rozwoju zawodowego wewnątrz struktury firmy

Prezentacja firmy

Cyclad to międzynarodowa firma konsultingowa działająca w branży IT/ICT i dostarczająca... sprawdzonych rozwiązań w zakresie usług informatycznych, rekrutacji oraz outsourcingu kadr i projektów IT.

Zakres naszych usług obejmuje Outsourcing Kompetencyjny, Outsourcing IT, Usługi Rekrutacyjne, Poszukiwanie Pracowników oraz Software House, czyli dedykowane usługi programistyczne wspomagające każdą z obsługiwanych przez nas gałęzi biznesu. Nasza oferta dostępna jest również w modelu Nearshore / Offshore.

Specjalizujemy się w czterech dziedzinach: kompleksowej obsłudze infrastruktury IT, bezpieczeństwie informatycznym, programowaniu i rozwijaniu nowych technologii oraz w systemach ERP. Umiejętności naszych pracowników wykraczają jednak znacznie poza te ramy, dzięki czemu naszym Klientom umożliwiamy redukcję kosztów, dostęp do najnowocześniejszych technologii oraz usług najlepszych dostępnych na rynku specjalistów.

Misją Cyclad jest dostarczanie najwyższej jakości usług przy zachowaniu partnerskich relacji zarówno z naszymi Klientami, jak i pracownikami. Dlaczego? Ponieważ na sukces Cyclad składają się nie tylko nowoczesne technologie, ale przede wszystkim ludzie i ich zaangażowanie.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/10/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca IT - Kontrola jakości , Praca IT - Programowanie / Analizy
do góry