Warranty and After Market Specialist
Strzelin Warranty and After Market Specialist
Strzelin
NR REF.: 1136820
Dla naszego klienta międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej poszukujemy obecnie osoby na stanowisko :
WARRANTY & AFTER MARKET SPECIALIST
Osoba ta będzie odpowiedzialna za realizację celów w ramach procesów reklamacyjnych i obsługi gwarancyjnych w nowo tworzonym dziale w firmie.
Do pozostałych obowiązków należeć będą:
- nadzór nad procesem związanym ze zgłoszeniami reklamacyjnymi i obsługą posprzedażową
- zarządzanie danymi w ramach obsługi procesu pomiędzy klientami a fabryką
- organizowanie i wspieranie działań naprawczych w ramach gwarancji
- monitorowanie skuteczności inicjowanych działań
- wsparcie innych działów (jakości wewnętrznej, produkcji) w analizowaniu przyczyn wystąpienia problemów
- terminowe rozpatrywanie procesów reklamacyjnych
- uczestnictwo w nowo wprowadzanych projektach
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego o profilu technicznym
- znajomości rysunku technicznego
- biegłej znajomości języka angielskiego
- zdolności analityczne
Nasz klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- realny wpływ na definiowanie procesów, celów i budowanie struktury działu
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, bilety do kina i eventy, dofinansowanie Wczasów pod Gruszą, imprezy firmowe)
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim wraz z opisem zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Strzelin
NR REF.: 1136820
Dla naszego klienta międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej poszukujemy obecnie osoby na stanowisko :
WARRANTY & AFTER MARKET SPECIALIST
Osoba ta będzie odpowiedzialna za realizację celów w ramach procesów reklamacyjnych i obsługi gwarancyjnych w nowo tworzonym dziale w firmie.
Do pozostałych obowiązków należeć będą:
- nadzór nad procesem związanym ze zgłoszeniami reklamacyjnymi i obsługą posprzedażową
- zarządzanie danymi w ramach obsługi procesu pomiędzy klientami a fabryką
- organizowanie i wspieranie działań naprawczych w ramach gwarancji
- monitorowanie skuteczności inicjowanych działań
- wsparcie innych działów (jakości wewnętrznej, produkcji) w analizowaniu przyczyn wystąpienia problemów
- terminowe rozpatrywanie procesów reklamacyjnych
- uczestnictwo w nowo wprowadzanych projektach
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego o profilu technicznym
- znajomości rysunku technicznego
- biegłej znajomości języka angielskiego
- zdolności analityczne
Nasz klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- realny wpływ na definiowanie procesów, celów i budowanie struktury działu
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, bilety do kina i eventy, dofinansowanie Wczasów pod Gruszą, imprezy firmowe)
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim wraz z opisem zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.