Vendor Coordinator / Koordynator ds. Zarządzania Dostawcami
Miejsce pracy: KatowiceZadania:
- Koordynowanie usług płacowych przy współpracy z Dostawcami Usług,
- Utrzymywanie profesjonalnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Zapewnienie zgodności działań płacowych do kalendarza płac,
- Przyjmowanie i analiza zapytań z zakresu kadrowo-płacowego (mailowe i telefoniczne),
- Wprowadzanie danych płacowych zgodnie z zasadami, procedurami, wytycznymi prawa danego kraju,
- Pełnienie funkcji osoby pierwszego kontaktu dla Dostawców usług oraz osób po stronie klienta,
- Przygotowanie raportów oraz statystyk
- Udział w telekonferencjach,
- Praca w systemie SAP HR,
- Aktywne monitorowanie ryzyka związanego z obszarem naliczania wynagrodzeń,
- Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta,
Umiejętności i doświadczenie:
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika/specjalisty ds. administracji HR,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Znajomość procesów płacowych oraz administracji czasu pracy zgodnie z rozwiązaniami stosowanymi w obsługiwanym kraju,
- Znajomość narzędzi raportowych,
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel),
- Mile widziane doświadczenie w systemie SAP HR lub innych systemie płacowym,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Analityczne myślenie i szczegółowość,
- Samodzielne rozwiązywanie problemów,
- Dobre umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy:
-pracę w międzynarodowym środowisku -grupowe ubezpieczenie na życie -naukę i pracę w systemie SAP -owocowe poniedziałki -możliwość częściowej pracy zdalnej -dofinansowanie do kursów językowych – to Ty wybierzesz szkołę i jeden z europejskich języków, którego chcesz się uczyć! -imprezy i wyjścia integracyjne -bezpłatną opiekę medyczną w Medicover lub Luxmed -premię urlopową -bezpłatną Kartę Multisport Benefit -urodzinowe wino -pełne szkolenie wstępne oraz system szkoleń wewnętrznych -lokalizacja biura w centrum miasta, blisko przystanków komunikacji miejskiej