Numer oferty: StPr/25/2233
1. prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących rodzin zastępczych /prowadzących rodzinne domy dziecka /rodzin pomocowych, zakończonych wystawianiem decyzji administracyjnych;
2. sporządzanie imiennych, miesięcznych i jednorazowych list wypłat dla rodzin zastępczych dotyczących przyznawanych świadczeń i dodatków do świadczeń;
3. sporządzanie umów zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej dla rodzin zastępczych zawodowych/rodzinnych domów dziecka, osób do pomocy, rodzin pomocowych;
4. przeprowadzanie postępowań administracyjnych dotyczących nienależnie pobranych świadczeń oraz dodatków do świadczeń przyznanych rodzicom zastępczym oraz prowadzącym Rodzinne Domy Dziecka.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Słoneczna 15d, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia oraz lista wymaganych dokumentów dostępna na https://bip.mopr.slupsk.pl/dokumenty/1834
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: https://bip.mopr.slupsk.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.