Opis stanowiska pracy

Szukamy osoby do pracy na terenie wybranych gmin powiatu nowotomyskiego (Zbąszyń, Lwówek, Miedzichowo) na stanowisko:
TRENERKA / TRENER AKTYWNOŚCI

Forma zatrudnienia: umowa o pracę 

Wymiar etatu: 1 etat

Wynagrodzenie będzie częściowo współfinansowane z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zakres zadań na stanowisku trenera aktywności:

  • Nabór uczestników/uczestniczek projektu (20 osób)
  • Kontakt i praca z uczestnikami projektu, pomoc w doborze form wsparcia
  • Tworzenie Indywidualnych Planów Działania
  • Monitoring tworzonych IPD i ich aktualizacja
  • Diagnoza problemów/ trudności utrudniających zwiększenie poziomu samodzielności i aktywności społecznej klientów
  • Motywowanie i aktywizowanie osób z niepełnosprawnością oraz osób niesamodzielnych do aktywnego udziału w życiu społecznym i dążenia do samodzielności.
  • Wspieranie osób z niepełnosprawnością i niesamodzielnych w nabywaniu umiejętności niezbędnych do uzyskania samodzielności w codziennym funkcjonowaniu,
  • Udzielanie indywidualnego wsparcia klientom
  • Współpraca z przedstawicielami instytucji uczestniczących w procesie wsparcia osoby z niepełnosprawnością i osoby niesamodzielnej, specjalistami niezbędnymi w procesie aktywizacji społeczno – zawodowej, osobami z najbliższego otoczenia osoby z niepełnosprawnością.
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej (karty czasu pracy, dziennik pracy itp.)


Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji pozarządowej, mającej wieloletnie doświadczenie i wyrobioną markę.
  • Możliwość rozwoju oraz realizacji własnych pomysłów w ramach działania organizacji
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę 


Osoby zainteresowane ofertą powinny złożyć:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • Kopie dokumentów potwierdzających umiejętności i doświadczenie zawodowe (ukończone kursy, szkolenia, warsztaty, referencje itp.)

Wymienione dokumenty należy opatrzyć klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz po jego zakończeniu, zgodnie 
z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997”

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe: psychologia, pedagogika lub pokrewne
  • minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością i/lub niesamodzilnym poświadczone formalnie poprzez świadectwo pracy, referencje, umowę o pracę/umowę cywilno-prawną, zaświadczenie o zrealizowanym/odbywanym wolontariacie, referencje
  • zdolności organizacyjne, bardzo dobra organizacji pracy własnej, samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy
  • systematyczność, odpowiedzialność 
  • wysokie kompetencje komunikacyjne
  • wiedza na temat obszarów niepełnosprawności i elementów wspomagających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych, znajomość przepisów administracyjnych i regulacji prawnych dotyczących osób niepełnosprawnych oraz podmiotów działających na rzecz osób niepełnosprawnych
  • asertywność i zdolności komunikacyjne, dyskrecja, wrażliwość 

Ponadto:

  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych.
  • Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 

Prezentacja firmy

Fundacja Aktywności Lokalnej (zał. w 2007) od początku dynamicznie rozwi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
2 400PLN - 3 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi