Opis stanowiska pracy
Szukamy osoby do pracy na terenie wybranych gmin powiatu nowotomyskiego (Zbąszyń, Lwówek, Miedzichowo) na stanowisko:
TRENERKA / TRENER AKTYWNOŚCI
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar etatu: 1 etat
Wynagrodzenie będzie częściowo współfinansowane z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zakres zadań na stanowisku trenera aktywności:
- Nabór uczestników/uczestniczek projektu (20 osób)
- Kontakt i praca z uczestnikami projektu, pomoc w doborze form wsparcia
- Tworzenie Indywidualnych Planów Działania
- Monitoring tworzonych IPD i ich aktualizacja
- Diagnoza problemów/ trudności utrudniających zwiększenie poziomu samodzielności i aktywności społecznej klientów
- Motywowanie i aktywizowanie osób z niepełnosprawnością oraz osób niesamodzielnych do aktywnego udziału w życiu społecznym i dążenia do samodzielności.
- Wspieranie osób z niepełnosprawnością i niesamodzielnych w nabywaniu umiejętności niezbędnych do uzyskania samodzielności w codziennym funkcjonowaniu,
- Udzielanie indywidualnego wsparcia klientom
- Współpraca z przedstawicielami instytucji uczestniczących w procesie wsparcia osoby z niepełnosprawnością i osoby niesamodzielnej, specjalistami niezbędnymi w procesie aktywizacji społeczno – zawodowej, osobami z najbliższego otoczenia osoby z niepełnosprawnością.
- Prowadzenie dokumentacji projektowej (karty czasu pracy, dziennik pracy itp.)
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji pozarządowej, mającej wieloletnie doświadczenie i wyrobioną markę.
- Możliwość rozwoju oraz realizacji własnych pomysłów w ramach działania organizacji
- Pracę w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę
Osoby zainteresowane ofertą powinny złożyć:
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- Kopie dokumentów potwierdzających umiejętności i doświadczenie zawodowe (ukończone kursy, szkolenia, warsztaty, referencje itp.)
Wymienione dokumenty należy opatrzyć klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz po jego zakończeniu, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997”
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.
Wymagania
- wykształcenie wyższe: psychologia, pedagogika lub pokrewne
- minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością i/lub niesamodzilnym poświadczone formalnie poprzez świadectwo pracy, referencje, umowę o pracę/umowę cywilno-prawną, zaświadczenie o zrealizowanym/odbywanym wolontariacie, referencje
- zdolności organizacyjne, bardzo dobra organizacji pracy własnej, samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy
- systematyczność, odpowiedzialność
- wysokie kompetencje komunikacyjne
- wiedza na temat obszarów niepełnosprawności i elementów wspomagających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych, znajomość przepisów administracyjnych i regulacji prawnych dotyczących osób niepełnosprawnych oraz podmiotów działających na rzecz osób niepełnosprawnych
- asertywność i zdolności komunikacyjne, dyskrecja, wrażliwość
Ponadto:
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych.
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Prezentacja firmy
Fundacja Aktywności Lokalnej (zał. w 2007) od początku dynamicznie rozwi...
Fundacja Aktywności Lokalnej (zał. w 2007) od początku dynamicznie rozwija działalność szkoleniowo-doradczą, w szczególności specjalizując się w prowadzeniu zajęć z umiejętności miękkich (rozwój osobisty i zawodowy) dla różnych grup odbiorców. Kadra Fundacji to grono wykwalifikowanych specjalistów – trenerów, doradców i konsultantów, która pracowała przy ponad 100 projektach szkoleniowo-doradczych. FAL prowadzi agencję zatrudnienia (wpis do KRAZ) oraz instytucję szkoleniową (wpis do RIS). FAL była wydawcą „Inicjatyw Obywatelskich” – dodatku do regionalnego wydania Gazety Wyborczej oraz angażuje się ogólnopolskie akcje społeczne, m.in. Masz Głos, Razem’89.
W latach 2011-2014 FAL była realizatorem m.in. innowacyjnego projektu "MAM DZIECKO - PRACUJĘ (...) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, którego celem jest wzrost konkurencyjności Wielkopolski poprzez wzmocnienie adaptacyjności matek i ojców na rynku pracy w wyniku analizy, testowania i wdrożenia w latach 2011-2014 modelu współpracy międzysektorowej wspierającego godzenie życia zawodowego i prywatnego opartego o ideę flexicurity. Projekt realizowany jest w partnerstwie z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu, Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Poznaniu oraz Centrum Work-Life Balance w Kokkedal (Dania).
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/03/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 2 400PLN - 3 000PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Doradztwo / Konsulting