Dla naszego Klienta – partnera biznesowego wiodących marek branży e-commerce i największych sieci detalicznych, poszukujemy Testera Oprogramowania, który wesprze zespół IT w zakresie tworzenia rozwiązań webowych.
Miejsce pracy: Warszawa lub 100% zdalnie
> Staniesz się częścią zespołu odpowiedzialnego za rozwijanie innowacyjnego serwisu koordynującego wszystkie procesy transportowe i logistyczne realizowane w obrębie organizacji.
> System powstaje w architekturze mikroserwisów, gdzie obok głównej aplikacji webowej funkcjonuje szereg mikro-usług odpowiedzialnych za realizację wyodrębnionych funkcji systemu.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- Rozwój Działu Testów w oparciu o zdobyte doświadczenie i bestpractice,
- Tworzenie testów automatycznych,
- Prowadzenie testów manualnych,
- Tworzenie dokumentacji testowej (plany, przypadki, scenariusze testowe, raporty z testów),
- Wykonywanie testów oprogramowania (funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, modułowych, regresywnych, jednostkowych, end-to-end).
Klient oferuje:
- Dobre warunki do rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji,
- Zróżnicowany zakres testów: aplikacje webowe, urządzenia mobilne,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie, otwartej na najnowsze technologie,
- Realny wpływ na wybór narzędzi i rozwiązań technologicznych,
- Niezbędne narzędzia do pracy wraz ze stanowiskiem pracy,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o Uop lub B2B,
- Dofinansowanie do karty sportowej,
- Opieka medyczna,
- Elastyczny czas pracy między 7:00-10:00,
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
Wymagania:
- 2-letnie doświadczenia jako tester aplikacji w projektach komercyjnych,
- Umiejętność tworzenia dokumentacji testowej oraz przypadków testowych,
- Znajomość JavaScript/TypeScript,
- Znajomość Postman (lub podobne),
- Znajomość SQL oraz relacyjnych baz danych (mile widziana znajomość PostgreSQL),
- Doświadczenie w automatyzacji testów (mile widziana znajomość Cypress lub Jest),
- Chęć rozwijania kompetencji w obszarze testów i nowych technologii,
- Zdolności komunikacyjne i nastawienie na obsługę klienta wewnętrznego,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Dokładność, skrupulatność,
- Doświadczenie w pracy z wykorzystaniem metodyk agile i waterfall,
- Angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.