Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/4927


Obowiązki:

Kontakt telefoniczny z klientem, wysyłanie ofert mailowych, sporządzanie raportów w Excelu, przyjmowanie zamówień telefonicznych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • komunikatywność, łatwość prowadzenia rozmowy, biegła obsługa programu Excel, Word,


Miejsce pracy: TADEUSZA BOYA-ŻELEŃSKIEGO 25c, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wymagane dokumenty: CV ze zdjęciem + list motywacyjny proszę wysłać na adres: rekrutacja@cmspolska.com. W tytule wiadomości proszę podać stanowisko na jakie się aplikuje. Proszę o umieszczenie na CV informacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CMS Polska sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Boya-Żeleńskiego 25C, 35-105 w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Doradztwo / Konsulting

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi