Numer oferty: StPr/25/5405
Prezentowanie i wysyłka ofert handlowych. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Przyjmowanie zamówień i rejestrowanie ich w systemie CRM. Obsługa poczty (wysyłka, segregacja korespondencji). Obsługa klientów poprzez aktywne i pasywne dzwonienie. Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klientów poprzez dbałość o jakość rozmów i zaangażowanie w problem klienta. Administracyjne wsparcie innych pracowników. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: ALEJA KS. JÓZEFA WALĄGA 1/3C, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: -
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.