#

TELEFONICZNY KONSULTANT/ KONSULTANTKA OBSŁUGI KLIENTA

ZAUFANY PROFIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Pruszcz Gdański, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/5405


Obowiązki:

Prezentowanie i wysyłka ofert handlowych. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Przyjmowanie zamówień i rejestrowanie ich w systemie CRM. Obsługa poczty (wysyłka, segregacja korespondencji). Obsługa klientów poprzez aktywne i pasywne dzwonienie. Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klientów poprzez dbałość o jakość rozmów i zaangażowanie w problem klienta. Administracyjne wsparcie innych pracowników. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji z klientem, umiejętność sprzedażowa, wysoki poziom empatii, zdolność do pracy w zespole i umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku telefonicznej obsługi klienta.


Miejsce pracy: ALEJA KS. JÓZEFA WALĄGA 1/3C, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: -

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi