Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/10/2017.

Telefoniczna obsługa klienta - 17 zł/h

Rzeszów, podkarpackie

WISAX SP Z O O

Opis stanowiska pracy

                          Masz doświadczenie w pracy w Call Center 

                          NIE ZASTANAWIAJ SIĘ!     WYŚLIJ CV

 

Jeśli jesteś komunikatywny

Potrafisz bardzo szybko nawiązać relacje z drugą osobą,

Posiadasz umiejętność aktywnego słuchania

Masz dużą motywację do pracy i szybko się uczysz

A przy tym wszystkim masz wysoką kulturę osobistą

     NIE ZASTANAWIAJ SIĘ!     WYŚLIJ CV

 

W zamian oferujemy:

  • Wysokie wynagrodzenie za godzinę pracy - od 15,50-17,00 zł brutto
  • Pracę przy ciekawym projekcie
  • Przejrzysty i osiągalny system prowizyjny
  • Umowę zlecenie a następnie umowę o pracę
  • Mnóstwo ciekawych konkursów: bonusy finansowe, markowe nagrody rzeczowe etc.
  • Elastyczne godziny pracy – idealne dla Studenta, Mamy i Seniora
  • Fantastyczną atmosferę pracy – towarzystwo kreatywnych i interesujących ludzi


Obowiązki:

  • prezentacja oferty i sprzedaż produktów telekomunikacyjnych
  • wprowadzanie zamówień do systemu
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem

 

Wymagania

*Jeżeli masz doświadczenie w pracy w Call Center – nie zastanawiaj się! WYŚLIJ CV

Prezentacja firmy

Wisax Contact Center zostało stworzone w odpowiedzi na zapotrzebowanie najwyższej... jakości usług wsparcia dla wszelkich działań marketingowych i sprzedażowych.

Jako propagatorzy nowych technologii wykorzystujemy wszelkie innowacje aby maksymalizować wyniki przy optymalnym wykorzystaniu budżetu. Telemarketing jako niezwykle istotny element podtrzymywania relacji oraz zamykania sprzedaży prowadzony w pełnej symbiozie z innymi działaniami online i offline staje się jeszcze skuteczniejszym narzędziem. Za uruchomienie projektu odpowiadają współtwórcy sukcesów wielu firm na polskim rynku, aktywnie uczestniczący w realizacji dużych inicjatyw biznesowych.

Decyzja o stworzeniu Call Center z najlepszą, doświadczoną i wykwalifikowaną kadrą to jedyne rozwiązanie na bardzo wymagającym rynku. Klient, który decyduje się na korzystanie z usług Wisax ma gwarancję jakości oraz pełnego zaangażowania w projekt.

Jako że oferujemy kompleksową obsługę z możliwością przeprowadzenia pełnej kampanii począwszy od koncepcji poprzez przygotowanie oraz wdrożenia działań e-marketingowych, generowania lead'ów sprzedażowych, do-sprzedaży, obsługi po sprzedażowej, logistyki, materiałów BTL do samej sprzedaży rozliczanej w systemie success fee.

Nastawiamy się na długofalową relację z klientem, poznawanie jego potrzeb, optymalizację i zwiększanie skuteczności.

Świadczymy usługi z zakresu telemarketingu ale środowisko pracy różni się znacząco od większości jednostek gdzie pracownik z radością przyjmuje wyzwania i praca w Wisax Call Center nie jest jednorazowa przygodą, a perspektywicznym zajęciem.

Posiadamy pełne zaplecze logistyczne do obsługi przesyłek oraz salę szkoleniową. Pracujemy na najnowocześniejszych rozwiązaniach w branży, przygotowujemy też dedykowane rozwiązania dzięki własnemu zespołowi IT
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Przedział wynagrodzenia:
15,00 zł - 17,00 zł / stawka godzinowa (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta , Praca Administracja biurowa , Praca Praca dla studentów
do góry