Ta oferta pracy nie jest już aktywna.

TECHNIK ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO - Świnoujście, zachodniopomorskie

Od: Komenda Miejska Policji w Świnoujściu

Opublikowano:17-04-2019 | Ostatnia aktualizacja:27-04-2019

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas określony

Liczba wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: Bez doświadczenia

Wykształcenie Bez wykształcenia

Branża: Oferty pracy na Administracja biurowa, Oferty pracy na Administracja / Sekretariat, Oferty pracy na Biuro / Dokumentacja

Oferta pracy, na którą zgłaszasz swoją kandydaturę wymaga wypełnienie formularza bezpośrednio na stronie Pracodawcy. Klikając na "Zgłoś kandydaturę" zostaniesz przekierowany do strony internetowej Pracodawcy

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0260


Obowiązki:

- prowadzenie książek kontroli pojazdów i dowodów technicznych,
- rozliczanie pojazdów służbowych KMP w Świnoujściu z przejechanych kilometrów,
- sporządzanie sprawozdań z gospodarki transportowej,
- zgłaszanie i zaopatrywanie w środki zgodnie z potrzebami z zakresu transportu oraz prowadzenie ewidencji z zakresu transportu gospodarki środkami trwałymi,
- ewidencja części i materiałów samochodowych,
- rozliczanie części i materiałów na podstawie asygnat,
- ewidencja środków trwałych - pojazdy służbowe,
- kierowanie pojazdów do napraw oraz składanie zapotrzebowania na części zamienne,
-prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących szkó majątkowych w mieniu służbowym,
- prowadzenie gospodarki mandatowej - składanie zapotrzebowań i rozliczanie bloczków mandatowych,
- sporządzanie zestawów miesięcznych do Zachodniopomorskiego Urzędu Skarbowego w Szczecinie,
- składanie zapotrzebowania na materiały biurowe i budowlane, środki czystości, techniki policyjnej oraz druki i prowadzenie ewidencji przyjmowanych i wydawanych materiałów,
- sporządzanie rozliczeń z pobranych części do konserwacji przez elektromechanika,



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputerta

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące



Miejsce pracy: KRZYWOUSTEGO 2A, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

Osoba do kontaktu: Olga Król

Telefon: 91-326-76-11


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Oferta pracy, na którą zgłaszasz swoją kandydaturę wymaga wypełnienie formularza bezpośrednio na stronie Pracodawcy. Klikając na "Zgłoś kandydaturę" zostaniesz przekierowany do strony internetowej Pracodawcy