Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0312


Obowiązki:

1. Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji dotyczącej zdarzeń drogowych , w szczególności prowadzenie rejestru zdarzeń drogowych , rejestracja zdarzeń w SEWiK, gromadzenie dokumentacji , wprowadzanie kart Mrd-2 do systemów policyjnych, udzielanie odpowiedzi firmom ubezpieczeniowym oraz zainteresowanym instytucjom zaświadczeń.
2. Realizacja zagadnień związanych z postępowaniem wobec kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego, w szczególności wprowadzanie kart Mrd-5/2 do systemów policyjnych, gromadzenie i archiwizacja Mrd-5/2.
3. Wprowadzanie danych do systemów SESpol w zakresie merytorycznym Wydziału Prewencji.
4. Przygotowywanie zaświadczeń osobom zainteresowanym uzyskaniem informacji o posiadanych punktach karnych, zakazach kierowania pojazdami.
5. Wprowadzanie i odpowiedzialność za poprawność i aktualność danych rejestrowanych w SWOP w zakresie czasu pracy policjantów Wydziału Prewencji.
6. Wprowadzanie i odpowiedzialność za poprawność i aktualność danych rejestrowanych w SWD w zakresie czasu pracy policjantów Wydziału Prewencji.
7. Pozyskiwanie i przygotowywanie danych do okresowej analizy, zestawień, w tym również na wniosek instytucji współdziałających.
8. Wprowadzanie, edytowanych danych do aplikacji ERSOW, ROWER.
9. Prowadzenie archiwizacji dokumentacji Wydziału Prewencji i Wydziału Ruchu Drogowego.
10. Przyjmowanie interesantów, współpracowników, odpowiadanie na ich pytania lub kierowanie do innego pracownika lub funkcjonariusza.
11. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma zlecone przez Naczelnika Wydziału Prewencji.
12. Wprowadzanie danych do KSIP w zakresie kart informacyjnych z Sądu oraz weryfikowanie danych na podstawie zawiadomienia o wykonaniu środka karnego ze Starostwa.
13. Wspomaganie pracy sekretarki Wydziału Prewencji w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania wydziału.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • Szczególne wymagania: poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzuką "poufne" wydane przez jednostki Policji lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1222),Pozostałe wymagania niezbędne:- biegła umiejętność ogsługi komputera,- umiejętność organizacji pracy własnej,- komunikatywność,- umiejętność współpracy,- umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym.Wymagania dodatkowe:- wykształcenie wyższe,- 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub pracy biurowej.


Miejsce pracy: Tadeusza Kościuszki 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej: https://sepolno.bip.policja.gov.pl/047/praca-w-policji/44048,Ogloszenie-nr-32025.htmlTermin składania dokumentów 09.05.2025 r. miejsce: Komenda Powiatowa Policji ul. Kościuszki 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie.Skierowanie do pracy

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Adres www: http://www.sepolno.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/04/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ochrona

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi