Numer oferty: StPr/25/7828
1.Obsługa kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego i jego zastępcy,
2. Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej,
3. Sporządzanie pism merytorycznych na potrzeby prac sekcji oraz wykonywanie projektów dokumentów,
4. Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów,
5. Nadzór nad prawidłowym korzystaniem z urządzeń przez funkcjonariuszy i pracowników Komendy,
6. Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego,
7. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Komendy,
8. Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
9. Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej,
10. W przypadku nieobecności kierownika sekcji ds. organizacyjno-kadrowych wykonywanie zadań w ramach jego zastępstwa. Praca w systemie codziennym w godzinach 7:30-15:30.
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: Oferty należy składać osobiście, za pośrednictwem poczty lub kurierem. Oferty przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Komendy, skrzynki podawczej e-PUAP albo platformy e-Doręczeń nie stanowią skutecznego złożenia oferty i nie będą rozpatrywane.Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/kppsp-pruszcz-gdanski/ogloszenia-o-naborze
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.