Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/7828


Obowiązki:

1.Obsługa kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego i jego zastępcy,
2. Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej,
3. Sporządzanie pism merytorycznych na potrzeby prac sekcji oraz wykonywanie projektów dokumentów,
4. Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów,
5. Nadzór nad prawidłowym korzystaniem z urządzeń przez funkcjonariuszy i pracowników Komendy,
6. Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego,
7. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Komendy,
8. Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
9. Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej,
10. W przypadku nieobecności kierownika sekcji ds. organizacyjno-kadrowych wykonywanie zadań w ramach jego zastępstwa. Praca w systemie codziennym w godzinach 7:30-15:30.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie branżowe

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie co najmniej średnie lub średnie zawodowe / mile widziane wyższe na kierunku archiwistyka i zarządzanie dokumentacją, doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok udokumentowanej pracy administracyjno-biurowej, umiejętności: biegła obsługa komputera i pakietu OFFICE, redagowanie pism urzędowych, uprawnienia/wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe - co najmniej 12 miesięcy udokumentowanej pracy w administracji publicznej, znajomość obsługi systemu FORTECH oraz / lub systemu obiegu dokumentów EZD, znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia, komunikatywność, dyspozycyjność, rzetelność, skrupulatność, terminowość i odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu, planowaniu i organizacji pracy własnej, znajomość języków obcych (w mowie i piśmie): nie wymagane, inne: kandydat musi: mieć nieposzlakowaną opinie, posiadać obywatelstwo polskie, korzystać z pełni praw publicznych, być nieskazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Miejsce pracy: Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: Oferty należy składać osobiście, za pośrednictwem poczty lub kurierem. Oferty przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Komendy, skrzynki podawczej e-PUAP albo platformy e-Doręczeń nie stanowią skutecznego złożenia oferty i nie będą rozpatrywane.Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/kppsp-pruszcz-gdanski/ogloszenia-o-naborze

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi