Numer oferty: StPr/25/0359
Przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych Sądu. Przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji stanowiącej materiały archiwalne zaliczane do kategorii ,,A'' do właściwego archiwum państwowego. Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej zaliczanej do kategorii ,,B'' i udział w jej komisyjnym brakowaniu. Przekazywanie wybrakowanych materiałów na makulaturę. Sporządzanie corocznego sprawozdania z działalności archiwum.
Wymagania dotyczące kandydata: zdolność do czynności prawnych; nieposzlakowana opinia; niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
Wykształcenie:
Miejsce pracy: Lubelska 57, 21-100 Lubartów, powiat: lubartowski, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: -
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.