Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
zapewnianie doskonałego poziomu relacji z klientami, zwłaszcza w komunikacji pisemnej i ustnej (telefon, e-mail, portal klienta lub osobiście)
sprawdzanie zgodności żądań klientów z zobowiązaniami umownymi firmy (umowy serwisowe, konserwacyjne, gwarancyjne, dystrybutorskie itp.)
odpowiedzialność za wsparcie techniczne poziomu 1 i bycie na bieżąco z produktami i usługami świadczonymi przez firmę
wykorzystywanie korporacyjnych narzędzi CRM do śledzenia i zarządzania wszystkimi sprawami klientów, w tym telefonami, e-mailami, interwencjami na miejscu
korzystanie z korporacyjnych narzędzi informatycznych i oprogramowania do dostosowywania produktów i usług
prowadzenie szkoleń związanych z produktami i usługami dostarczanymi przez firmę
w razie potrzeby zapewnianie lokalnego wsparcia dla Kierowników Projektów
Wymagania:
wyższe wykształcenie (elektronika, informatyka lub mechanika)
podstawy wiedzy informatycznej, znajomość nowych technologii i know-how
dobra znajomość narzędzi komputerowych
biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na łatwą komunikację w międzynarodowym środowisku
ciekawość, umiejętności analityczne i umiejętność aktywnego słuchania
Oferujemy:
umowę o pracę bezpośrednio z naszym klientem
pracę na pełen etat w biurze zlokalizowanym w Łodzi
niezależne stanowisko
wewnętrzny program szkoleniowy
możliwość pracy w strukturach międzynarodowych
praktyczną możliwość wykorzystania wiedzy i umiejętności technicznych i informatycznych
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.