Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/11/2019.

Technical Support Specialist

Lódz, łódzkie

HAYS IT & Telecom

Opis stanowiska pracy

Technical Support Specialist
Lódz
NR REF.: 1129892

We are looking for TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST.

• Location: Lódź
• Form of cooperation: B2B contract via HAYS
• Rate: 45 - 55 pln net/h


PRIMARY RESPONSIBILITIES:

  • Providing second level ticket-based support to external clients of the Warehouse Management System.
  • Solving and replying in English to support tickets raised by external users of an application (Clients) and internal users (e.g. other departments members).
  • Analyzing root-causes and identifying resolution for production issues with an application or infrastructure.
  • Creating and updating documentation.
  • Helping testers in the testing of the system.
  • Reproducing and documenting bugs.
  • Assisting the development team with simple development tasks.

Requirements:
  • Problem-solving skills.
  • Knowledge and skills in most application layers: database (SQL), data access and data analysis, business logic, UI.
  • Good communication skills (verbal and written).
  • Positive (can-do) attitude.
  • Very good English skills (verbal and written).
  • Good knowledge and skills in: SQL Server, SQL, T-SQL
  • Meeting commitments.
  • High level of integrity displayed

Nice to have:
  • Experience in writing user documentation
  • Basic knowledge and skills in:
  • HTML, CSS, JavaScript, jQuery and XML
  • Web services (SOAP and/or RESTful)

We offer:
  • Opportunities for professional development.
  • Joining a team of experienced professionals.
  • Working in a friendly atmosphere.
  • An attractive salary.
  • Full-time employment.
  • Private healthcare.
  • Group insurance.
  • Fruits and sweets in the office

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na kompleksowej obsłudze firm z sektora telekomunikacji oraz... technologii informatycznych. Nasza oferta usług rekrutacyjnych skierowana jest przede wszystkim do producentów oprogramowania i rozwiązań hardware'owych, integratorów, firm świadczących usługi informatyczne, call center oraz operatorów i dostawców usług telekomunikacyjnych. Obsługujemy również działy IT w firmach, m.in. z branży finansowej,produkcyjnej i FMCG.
Prowadzimy rekrutację na wymagające stanowiska specjalistyczne i kierownicze. Nasza praca oparta jest na branżowym doświadczeniu konsultantów oraz dogłębnej i aktualnej wiedzy o rynku pracy w sektorze informatycznym i telekomunikacyjnym. Bogata sieć kontaktów z najlepszymi specjalistami w dziedzinie IT i telekomunikacji pozwala nam prowadzić rekrutację nawet z dnia na dzień.
Realizując usługi dla naszych Klientów, koncentrujemy się na dostosowaniu usługi do rzeczywistych potrzeb Klienta i przedstawieniu najlepszych kandydatów na dane stanowisko.
FINDING THE PEOPLE WHO MAKE A DIFFERENCE
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy , Praca IT - Bazy danych , Praca IT - Hardware / Information Systems
do góry