TECHNICAL SUPPORT NATIONAL/TECHSUPPORT SE POLSKA
Od: Fronius Polska Sp. z o.o.Miejsce pracy: Gliwice
Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: Bez doświadczenia
Wykształcenie: Średnie zawodowe
Branża: Praca Inżynieria, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Administracja biurowa
We have three divisions and one passion: to shift the limits of what's possible. Whether welding technology, photovoltaics or battery charging technology - our goal is clearly defined: to be the innovation leader.
Światowy lider w dziedzinie technologii spawania, systemów ładowania akumulatorów i elektroniki solarnej szuka kandydatów na stanowisko:
TECHNICAL SUPPORT NATIONAL/TECHSUPPORT SE POLSKA
Twoje zadania i obowiązki
- Doradztwo techniczne i wsparcie dla naszych dystrybutorów i instalatorów (wsparcie dla sprzedaży, konfiguracja lub ocena systemu PV, pomoc w przypadku problemów poprzez telefon lub e-mail)
- Dotyczy wsparcia dla całej rodziny falowników Fronius, a także wszystkich innych produktów, w tym oprogramowania do monitorowania systemu PV (DATCOM, Solar.Web)
- Usługa Hotline i utrzymanie wszystkich zgłoszeń serwisowych w narzędziu CRM
- Serwis na miejscu instalacji w celu wsparcia sprzedaży, uruchomienia systemu PV i wymaganego serwisu lokalnego
- Planowanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń dla klientów oraz szkoleń Fronius Service Partner w języku polskim (w siedzibie Fronius lub w lokalizacji Klienta)
- Przygotowywanie i drukowanie wszystkich dokumentów technicznych i szkoleniowych w języku polskim
- Rejestrowanie uczestników, wysyłanie potwierdzenia, wydawanie i wysyłanie certyfikatów, zarządzanie umowami FSP
- Pomoc na krajowych targach handlowych
- Kontakt z Tech Support International (wsparcie dla pierwszego / drugiego poziomu)
- Tłumaczenie i przesyłanie informacji technicznych (takich jak biuletyn FSP) partnerom i instalatorom FSP
- Testowanie aplikacji i oprogramowania w języku polskim
- Korekta polskich tekstów technicznych
Wymagania
- Wykształcenie
- Ukończona szkoła o profilu elektrotechnicznym – minimum Technikum / Elektryk
- Umiejętności zawodowe
- certyfikat kwalifikacji "E" (eksploatacja) / certyfikat kwalifikacji "D" (nadzór) do eksploatacji, konserwacji, naprawy i instalacji urządzeń elektrycznych, instalacji i sieci energetycznych
- mile widziane: edukacja w zakresie energii ze źródeł odnawialnych
- Praktyczne doświadczenie
- podstawy informatyki (znajomość sieci komputerowych)
- mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta lub obsłudze serwisu
- Umiejętności
- Dobre zdolności prezentacji i przekazywania wiedzy
- Bardzo dobre zrozumienie zagadnień związanych z elektrotechniką
- Łatwość komunikacji z klientami
- Odporność na stres
- Niezależne i samodzielne działanie
- Znajomość MS Office
- Gotowość do podróży służbowych
- Język
- Język polski jako pierwszy język
- dobry, płynny język mówiony i pisany angielski lub niemiecki w tym słownictwo techniczne
Oferujemy
- zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość samorozwoju i odkrywania nowych technologii
- atrakcyjne wynagrodzenie
Would you like to be part of a dedicated team and leap with us into a successful future? Then Pani Leokadia Poskart is looking forward to your meaningful online application.