#

TECHNICAL SUPPORT NATIONAL/TECHSUPPORT SE POLSKA

Fronius Polska Sp. z o.o.

Gliwice, śląskie

Fronius Polska Sp. z o.o.

TECHNICAL SUPPORT NATIONAL/TECHSUPPORT SE POLSKA

Od: Fronius Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Gliwice
Fronius Polska Sp. z o.o.

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: Bez doświadczenia

Wykształcenie: Średnie zawodowe

Branża: Praca Inżynieria, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Administracja biurowa

We have three divisions and one passion: to shift the limits of what's possible. Whether welding technology, photovoltaics or battery charging technology - our goal is clearly defined: to be the innovation leader.

Światowy lider w dziedzinie technologii spawania, systemów ładowania akumulatorów i elektroniki solarnej szuka kandydatów na stanowisko:

TECHNICAL SUPPORT NATIONAL/TECHSUPPORT SE POLSKA

Twoje zadania i obowiązki

  • Doradztwo techniczne i wsparcie dla naszych dystrybutorów i instalatorów (wsparcie dla sprzedaży, konfiguracja lub ocena systemu PV, pomoc w przypadku problemów poprzez telefon lub e-mail)
  • Dotyczy wsparcia dla całej rodziny falowników Fronius, a także wszystkich innych produktów, w tym oprogramowania do monitorowania systemu PV (DATCOM, Solar.Web)
  • Usługa Hotline i utrzymanie wszystkich zgłoszeń serwisowych w narzędziu CRM
  • Serwis na miejscu instalacji w celu wsparcia sprzedaży, uruchomienia systemu PV i wymaganego serwisu lokalnego
  • Planowanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń dla klientów oraz szkoleń Fronius Service Partner w języku polskim (w siedzibie Fronius lub w lokalizacji Klienta)
  • Przygotowywanie i drukowanie wszystkich dokumentów technicznych i szkoleniowych w języku polskim
  • Rejestrowanie uczestników, wysyłanie potwierdzenia, wydawanie i wysyłanie certyfikatów, zarządzanie umowami FSP
  • Pomoc na krajowych targach handlowych
  • Kontakt z Tech Support International (wsparcie dla pierwszego / drugiego poziomu)
  • Tłumaczenie i przesyłanie informacji technicznych (takich jak biuletyn FSP) partnerom i instalatorom FSP
  • Testowanie aplikacji i oprogramowania w języku polskim
  • Korekta polskich tekstów technicznych

Wymagania

  • Wykształcenie
    • Ukończona szkoła o profilu elektrotechnicznym – minimum Technikum / Elektryk
  • Umiejętności zawodowe
    • certyfikat kwalifikacji "E" (eksploatacja) / certyfikat kwalifikacji "D" (nadzór) do eksploatacji, konserwacji, naprawy i instalacji urządzeń elektrycznych, instalacji i sieci energetycznych
    • mile widziane: edukacja w zakresie energii ze źródeł odnawialnych
  • Praktyczne doświadczenie
    • podstawy informatyki (znajomość sieci komputerowych)
    • mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta lub obsłudze serwisu
  • Umiejętności
    • Dobre zdolności prezentacji i przekazywania wiedzy
    • Bardzo dobre zrozumienie zagadnień związanych z elektrotechniką
    • Łatwość komunikacji z klientami
    • Odporność na stres
    • Niezależne i samodzielne działanie
    • Znajomość MS Office
    • Gotowość do podróży służbowych
  • Język
    • Język polski jako pierwszy język
    • dobry, płynny język mówiony i pisany angielski lub niemiecki w tym słownictwo techniczne

Oferujemy

  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość samorozwoju i odkrywania nowych technologii
  • atrakcyjne wynagrodzenie

Would you like to be part of a dedicated team and leap with us into a successful future? Then Pani Leokadia Poskart is looking forward to your meaningful online application.

Fronius Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi