TEAM LEADER ZESPOŁU SPRZEDAŻY Z J. FRANCUSKIM LUB WŁOSKIM - praca zdalna
Miejsce pracy: Poznań
Tivron to językowe call center, odpowiadamy za proces sprzedaży dla branży health&beauty na rynku polskim i 15 rynkach zagranicznych.
Pracujemy w przyjaznej, nie-korporacyjnej atmosferze. Dla nas głos każdego pracownika jest ważny! Dbamy, by każdy mógł się z nami rozwijać i po prostu, dobrze czuć.
Nasz trzon stanowią konsultanci, odpowiedzialni każdego dnia za kontakt z klientem – nie byłoby to jednak możliwe bez naszych liderów, menedżerów i całej kadry kierowniczej. Na kolejne lata postawiliśmy sobie wysokie cele, ale brakuje nam… tylko Ciebie!
Rekrutujemy na stanowisko: TEAM LEADER ZESPOŁU SPRZEDAŻY Z J. FRANCUSKIM LUB WŁOSKIM
MIEJSCE PRACY: KRAKÓW LUB PRACA ZDALNA
Znasz któryś z wyżej wymienionych języków? A może obydwa? Super! Zobacz dalej, co możemy Ci zaproponować.
Na tym stanowisku:
- zarządzasz kilkuosobowym zespołem rynków IT/FR;
- wspierasz rozwój i doskonalisz warsztat pracowników, prowadzisz coachingi i monitoringi rozmów;
- dbasz o budowanie pozytywnych relacji w swoim zespole;
- projektujesz systemy motywacyjne;
- wdrażasz zmiany systemowych i procesowe, czynnie bierzesz udział w rozwoju projektu;
- monitorujesz i realizujesz wyznaczone KPI sprzedażowe i jakościowe;
- raportujesz wyniki do menedżera projektu;
- organizujesz i rozliczasz czas pracy konsultantów;
- monitorujesz wiedzę merytoryczną zespołu – dzielisz się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Co dajemy?
- zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną;
- pracę w pełnym wymiarze godzin;
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, składające się z podstawy i prowizji;
- dogodną lokalizację w Krakowie przy Rondzie Czyżyńskim (aktualnie pracujemy zdalnie);
- dodatkowe benefity, z których możesz skorzystać: dofinansowanie do karty Multisport, opieki zdrowotnej (Medicover i LuxMed), ubezpieczenie na życie;
- kontakt z językiem obcym każdego dnia;
- współpracę opartą na jasnych zasadach;
- możliwość rozwoju w zakresie sprzedaży i zarządzania zespołem, wdrażania swoich pomysłów w realizowane działania;
- możliwość udziału w szkoleniach rozwijających różnorodne kompetencje - od zarządzania w kryzysie po techniczne zagadnienia w Excelu, a ostatnio wprowadziliśmy nawet lekcje angielskiego dla chętnych!
Oczekujemy, że:
- znasz j. francuski lub włoski na poziomie biegłym (znajomość j. angielskiego będzie atutem);
- posiadasz doświadczenie w obszarze call center (projekty sprzedażowe lub obsługa klienta);
- posiadasz co najmniej rok doświadczenia w obszarze zarządzania zespołem;
- dobrze organizujesz swoją codzienną pracę i obowiązki, jesteś zdeterminowany i masz w sobie dużo samodyscypliny;
- praca z drugim człowiekiem daje Ci satysfakcję, lubisz rozwijać kompetencje innych i pomagać innym w osiąganiu celów;
- chcesz rozwijać się w obszarze telefonicznej sprzedaży i zarządzania zespołem;
- nie ma dla Ciebie niemożliwego!
Zainteresowała Cię nasza oferta? Koniecznie podeślij swoje cv i pozwól nam Cię poznać!