Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/03/2021.

TEAM LEADER ZESPOŁU SPRZEDAŻY Z J. FRANCUSKIM LUB WŁOSKIM - praca zdalna

Poznań, wielkopolskie

Tivron Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Tivron to językowe call center, odpowiadamy za proces sprzedaży dla branży health&beauty na rynku polskim i 15 rynkach zagranicznych.

Pracujemy w przyjaznej, nie-korporacyjnej atmosferze. Dla nas głos każdego pracownika jest ważny! Dbamy, by każdy mógł się z nami rozwijać i po prostu, dobrze czuć.

Nasz trzon stanowią konsultanci, odpowiedzialni każdego dnia za kontakt z klientem – nie byłoby to jednak możliwe bez naszych liderów, menedżerów i całej kadry kierowniczej. Na kolejne lata postawiliśmy sobie wysokie cele, ale brakuje nam... tylko Ciebie!

Rekrutujemy na stanowisko: TEAM LEADER ZESPOŁU SPRZEDAŻY Z J. FRANCUSKIM LUB WŁOSKIM

MIEJSCE PRACY: KRAKÓW LUB PRACA ZDALNA

Znasz któryś z wyżej wymienionych języków? A może obydwa? Super! Zobacz dalej, co możemy Ci zaproponować.

 

Na tym stanowisku:

  • zarządzasz kilkuosobowym zespołem rynków IT/FR;
  • wspierasz rozwój i doskonalisz warsztat pracowników, prowadzisz coachingi i monitoringi rozmów;
  • dbasz o budowanie pozytywnych relacji w swoim zespole;
  • projektujesz systemy motywacyjne;
  • wdrażasz zmiany systemowych i procesowe, czynnie bierzesz udział w rozwoju projektu;
  • monitorujesz i realizujesz wyznaczone KPI sprzedażowe i jakościowe;
  • raportujesz wyniki do menedżera projektu;
  • organizujesz i rozliczasz czas pracy konsultantów;
  • monitorujesz wiedzę merytoryczną zespołu – dzielisz się swoją wiedzą i doświadczeniem.

 

Co dajemy?

  • zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną;
  • pracę w pełnym wymiarze godzin;
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, składające się z podstawy i prowizji;
  • dogodną lokalizację w Krakowie przy Rondzie Czyżyńskim (aktualnie pracujemy zdalnie);
  • dodatkowe benefity, z których możesz skorzystać: dofinansowanie do karty Multisport, opieki zdrowotnej (Medicover i LuxMed), ubezpieczenie na życie;
  • kontakt z językiem obcym każdego dnia;
  • współpracę opartą na jasnych zasadach;
  • możliwość rozwoju w zakresie sprzedaży i zarządzania zespołem, wdrażania swoich pomysłów w realizowane działania;
  • możliwość udziału w szkoleniach rozwijających różnorodne kompetencje - od zarządzania w kryzysie po techniczne zagadnienia w Excelu, a ostatnio wprowadziliśmy nawet lekcje angielskiego dla chętnych!

 

Oczekujemy, że:

  • znasz j. francuski lub włoski na poziomie biegłym (znajomość j. angielskiego będzie atutem);
  • posiadasz doświadczenie w obszarze call center (projekty sprzedażowe lub obsługa klienta);
  • posiadasz co najmniej rok doświadczenia w obszarze zarządzania zespołem;
  • dobrze organizujesz swoją codzienną pracę i obowiązki, jesteś zdeterminowany i masz w sobie dużo samodyscypliny;
  • praca z drugim człowiekiem daje Ci satysfakcję, lubisz rozwijać kompetencje innych i pomagać innym w osiąganiu celów;
  • chcesz rozwijać się w obszarze telefonicznej sprzedaży i zarządzania zespołem;
  • nie ma dla Ciebie niemożliwego!

 

Zainteresowała Cię nasza oferta? Koniecznie podeślij swoje cv i pozwól nam Cię poznać!

Prezentacja firmy

Jesteśmy profesjonalnym Customer Service Center świadczącym usługi dla klientów z Europy.... 

Zajmujemy się profesjonalną obsługą w zakresie informacji i obsługi klienta, w komfortowych warunkach biura.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Kadra zarządzająca , Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia
do góry