Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/07/2020.

Szef / Kierownik Serwisu

Bielsko-Biała, Katowice, Tychy, śląskie

Klient InfoPraca.pl

Opis stanowiska pracy

Wymagania

Zakres obowiązków obejmuje w szczególności:

  • planowanie oraz koordynowanie pracy serwisu, optymalizacja rentowności,
  • dbałość o wysoki poziom obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy,
  • efektywne zarządzanie i koordynowanie działań podległych pracowników,
  • nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczaniem zleceń serwisowych.

Wymagania

  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • doświadczenie w branży motoryzacyjnej, minimum 2-letnie na podobnym stanowisku
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • zorientowanie na klienta oraz nastawienie na realizację celów biznesowych,
  • zdolność szybkiego podejmowania decyzji i odporność na stres,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • sumienność ,uczciwość i odpowiedzialność,
  • wysoka kultura osobista,
  • obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu Office/ Word , Excel/
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • interesującą i odpowiedzialną pracę w firmie motoryzacyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • możliwość stałego rozwoju zawodowego i ponoszenia kwalifikacji,
  • stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjny system wynagrodzeń

Prezentacja firmy

Klient InfoPraca.pl

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Top management
do góry