Billennium Sp. z o.o.
Jesteśmy globalną firmą technologiczną z 15–letnim doświadczeniem. Zatrudniamy ponad 800 specjalistów z zakresu nowoczesnych rozwiązań wspierających biznes. Posiadamy 6 oddziałów w Polsce oraz biura w Indiach (Pune), USA (Nowy Jork) i Malezji (Kuala Lumpur).

Tworzymy innowacyjne rozwiązania IT wykorzystując kompetencje w zakresie outsourcingu, utrzymania i rozwoju oprogramowania oraz chmury.

Wyróżniamy się podejściem Paperless, którego celem jest zmniejszenie ilości papieru w organizacji oraz optymalizacja procesów biznesowych.
Stanowisko:

Support Technician

Lokalizacja: zagranica
  • First, second and third line of support for development and test teams on task such as: clustering, parallel processing, threading or environment issues
  • Prioritizing issues according to their overall project impact
  • Technical evaluation of reported test issues in the end-to-end environment (determine where the problem resides)
  • Focus on resolving test defects in a timely manner
  • Communication with team providing information and status updates on defects
  • Determining the source of the defect and work toward the solution by solving, giving to solve or determining the correct application to resolve  the defect
  • You have 3+ years of experience in similar role
  • Bachelor or Msc degree in IT or equivalent
  • Analytical skills
  • Self-organizing,structuring and solving of complex problems
  • Ability to read and analyze error logs
  • Knowledge of: C#, .NET, SOAP, JSON, ASP.NET MVC core 2.0, Windows, Linux
  • Hands on Splunk, HP ALM, Atlassian Jira and Confluence, Ms Team Foundation Server
  • Familiarity with modern software platform and software architecture
  • knowledge of CI, CD,DevOps
  • Fluet in English 
  • German skills are nice to have
Billennium Sp. z o.o. Billennium Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi