Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla jednego z naszych Klientów – firmy zajmującej się tworzeniem systemu dla firm farmaceutycznych, biologicznych oraz laboratoriów w USA i UK poszukujemy osoby na stanowisko Support Engineer
biuro Wrocław
Zadania na stanowisku pracy:
Terminowe rozwiązywanie problemów z pomocą techniczną wynikających z systemów zainstalowanych w siedzibach klienta.
Aktywne utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami
Odpowiedzialność za utrzymanie wewnętrznych systemów
Ścisła współpraca z zespołem projektowym w celu wskazywania problemów i zgłaszania żądań zmian (CR)
Uczestnictwo w działaniach doskonalenia procesów w zespole wsparcia
W zamian otrzymasz:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
Płatny urlopy w przypadku umowy B2B ( 25 dni + dni ustawowo wolne w USA)
Praca w godzinach do wyboru 8:00 - 16:00 lub 14.00 - 22.00
Rozwój zawodowy, regularne szkolenia wewnętrzne
Pracę w międzynarodowym środowisku
Regularne spotkania integracyjne
Ta praca jest dla Ciebie jeżeli:
Posiadasz wyższe wykształcenie techniczne
Masz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wsparcia dla aplikacji skierowanej do klienta.
Posiadasz doświadczenie w pracy z SQL (preferowane Oracle).
Swobodnie poruszasz się w systemie Windows i Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint).
Potrafisz rozwiązywać problemy pracować z różnymi systemami oprogramowania.
Jesteś osobą zorganizowaną, potrafisz ustalać priorytety, planować pracę własną
Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.