Numer oferty: StPr/25/0566
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy starszy specjalista Komenda Miejska PSP w Zielonej Górze system codzienny.
1. Przygotowywanie wniosków o nadanie orderów i odznaczeń.
2. Prowadzenie spraw związanych z systemem wynagrodzeń i awansowania strażaków.
3. Przygotowywanie dokumentów zwalniających strażaków ze służby.
4. Współpraca z organem emerytalnym w zakresie udzielania niezbędnych danych przy ustalaniu prawa do świadczeń oraz ich wysokość.
5. Kierowanie do komisji lekarskich w celu ustalenia przydatności do służby, inwalidztwa i związku tego inwalidztwa ze służbą oraz związku śmierci ze służbą.
6. Prowadzenie wykazu badań pracowników Komendy Miejskiej oraz kierowanie ich na badania okresowe i kontrolne, kierowanie na badania wstępne oraz nadzorowanie dopuszczania do pracy tylko tych osób, które posiadają aktualne orzeczenia lekarskie wydane po badaniach wstępnych, okresowych lub kontrolnych.
7. Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy miejskiej.
8. Przygotowywanie dokumentacji w zakresie opiniowania strażaków oraz przestrzeganie ustalonych terminów.
9. Prowadzenie dokumentacji osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami i wydawania zaświadczeń.
10. Prowadzenie archiwum komendy miejskiej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania.
11. Sporządzanie okresowych sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego.
12. Obsługa sekretariatu.
13. Prowadzenie spraw kancelaryjno archiwalnych.
14. Doskonalenie poziomu wiedzy i umiejętności praktycznych stosownie
do zajmowanego stanowiska służbowego.
15. Samodzielne działanie w ramach przysługujących uprawnień (brak rozkazów przełożonych nie zwalnia z podejmowania decyzji).
16. Wykonywanie innych czynności wynikających z art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U. 2024 poz. 1443 ze zm.).
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Mianowanie
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1. Podanie o przyjęcie do służby w PSP stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.2. Oryginalne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do przystąpienia do testu sprawności fizycznej, wystawionego nie wcześniej niż 30 dni przed dniem przedmiotowego testu, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z napisem: NABÓR DO SŁUŻBY WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-KADROWY Imię i Nazwisko w terminie do: 30.05.2025 r., w Sekretariacie Komendy Miejskiej PSP w Zielonej Górze przy ul. Kasprowicza 3/5, w godz. 7:30 15:30 :a) OSOBIŚCIE b) PRZESŁANE POCZTĄ LISTEM POLECONYM,c) PRZESYŁKĄ KURIERSKĄ na adres:Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze. ul. Kasprowicza 3/5, 65-074 Zielona Góra. Wyklucza się składanie ofert drogą elektroniczną.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.