Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/07/2018.

STORE MANAGER

Wrocław , dolnośląskie

SPRING PROFESSIONAL

Opis stanowiska pracy

Podsumowanie stanowiska:
Kierownik Sklepu wspiera firmę poprzez zarządzanie funkcjonowaniem sklepu. Ponosi odpowiedzialność za sprzedaż, dochodowość, kierowanie przydzielonego sklepu. Głównym zadaniem jest koordynowanie pracą podległych pracowników i ich codziennymi zadaniami poprzez tworzenie oraz utrzymywanie przyjaznego środowiska pracy pełnego wyzwań i możliwości rozwoju. Wspiera rozwój sieci i wejście firmy na rynek Polski.
Wielkość zespołu: 5-6 osób.
Store Manager przed rozpoczęciem pracy odbędzie bardzo atrakcyjne szkolenie zagraniczne w centali firmy

Zakres odpowiedzialności:

Sprzedaż:
- Osiąga target tygodniowy, miesięczny i roczny
- Nadzoruje realizacje planów sprzedażowych zespołu (w przeliczeniu na średnią liczbę produktów sprzedanych w ramach jednej transakcji)
- Nadzoruje realizacje planów sprzedażowych zespołu również w przeliczeniu na dolary/euro
- Nadzoruje procesy kadrowe i terminarz
- Koordynuje konkursami sprzedażowymi, programami lojalnościowymi

Zadania operacyjne:
- Zapewnia sprawne, dobrze prezentujące się funkcjonowanie sklepu
- Zarządza procedurami zgodnie ze standardami operacyjnymi
- Zarządza wykorzystaniem narzędzi i zasobów firmy
- Maksymalizowanie efektów z obszaru merchandising zgodnie z określonymi standardami
- Promowanie wizerunku firmy
- Nadzór nad poziomem czystości i organizacji na sklepie i magazynie

Zarządzanie zespołem oraz Talent Management:
- Monitorowanie rozwoju pracowników i zapewnianie im potrzebnych szkoleń
- Nadzór nad wykonywaniem zakresu obowiązków przez podległy zespół
- Stałe podnoszenie kompetencji pracowników
- Tworzenie przyjaznej i produktywnej atmosfery
- Nadzór nad adekwatnym i czasowym awansem pracowników

Obsługa klienta:
- Dawanie swoim zachowaniem przykładu wzorowej postawy wobec klientów
- Nadzór nad utrzymaniem standardów obsługi klienta przez podległy zespół
- Efektywne rozwiązywanie problemów w zakresie obsługi klienta
- Monitorowanie szczególnych osiągnięć zespołu w ramach obsługi klienta

Obowiązki:
- Wsparcie Centrali Firmy w zakresie realizacji planów biznesowych
- Zarządzanie organizacją i prezencją sklepu
- Opracowanie oraz nadzorowanie planów i statystyk wykorzystywanych w sklepie, jak również raportów audytowych
- Kontrola wydatków sklepu w ramach planów kadrowo-płacowych oraz osiągnięć w sprzedaży
- Utrzymywanie kontaktu między Centralą a sklepem
- Współpraca z zespołem managerów w celu zintegrowania zadań operacyjnych
- Zarządzanie spotkaniami w sklepie zgodnie ze standardami firmy, a także informowanie Dyrektora Regionu o sukcesach i możliwościach zespołu
- Organizowanie szkoleń, zapewnienie rozwoju zawodowego w zespole
- Utrzymywanie pozytywnej i przyjaznej kultury organizacyjnej
- Aktualizowanie notatek służbowych z obszaru operacyjnego i marchandisingu
- Nadzór nad zachowaniem procedur i standardów
- Kontakt z Dyrektorem Europy w ramach istotnych spraw
- Utrzymywanie dobrych relacji z pasażem handlowym

Dodatkowe zadania:
- Stosowanie się do prawa pracy
- Przyjmowanie dodatkowych zadań, jeśli jest to konieczne
- Nadzór nad środkami trwałymi
- Sterowanie programami testowymi firmy
- Wsparcie w zakresie otwarcia i zamknięcia sklepu, jeśli to konieczne

Wymagania

Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, prawdziwe zainteresowanie sprzedażą oraz trendami w wystroju wnętrz oraz znajomość rynku tekstyliów wyposażenia wnętrz
- Umiejętność zarządzania czasem
- Efektywne delegowanie zadań
- Utrzymywanie poufności
- Zastosowanie zasad panujących w sklepie do poradników, standardów i polityki firmy
- Umiejętność obsługi komputera
- Umiejętności managerskie: zarządzanie talentami i rozwojem zespołu, planowanie targetów, utrzymywanie stałej komunikacji, coaching i motywowanie

Prezentacja firmy

Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w... procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie , Praca Zakupy / Zaopatrzenie
Zapisz ofertę
do góry