Opis stanowiska pracy
Stock Purchasing Process Manager
Poznań
NR REF.: 1174812
For our Client, a global biopharma company located in Poznań, we are currently searching for an experienced Candidate, who will join its structure at the position of Stock Purchasing Process Manager.
Responsibilities:
- Support the business with knowledge of the purchasing process, analyze design options, seek out and assess solution simplification opportunities.
- Work in collaboration with fellow to drive improvements and optimize use of external contract manufacturing collaboration platform (Ariba).
- Monitor ERP process template adoption, adherence and drive the business towards common standard global solutions.
- Work with the principle functional and technical teams to understand new technology opportunities in the marketplace and assess if and how they will improve the Stock Purchasing process.
- Provide recommendations and suggestions for improvements
Requirements:
- Extensive experience in Supply Chain or Procurement
- Expertise and knowledge of the Stock Purchasing Business process
- Good knowledge of SAP system
- Proficiency in English
- Experience in Pharma or FMCG industry
Our Client offers a competitive salary, company car, annual bonus, benefits & appreciation program, flexible working hours (hybrid working system), team building events and possibilities of development within the role and company’s structure.
To sign up and track the progress of the qualification process, click Apply and send your CV in English.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/06/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Logistyka, Praca Inne