Numer oferty: StPr/25/1304
Wykonywanie zadań określonych w przepisach dotyczących kontroli prowadzonych przez Dział Realizacji Kontroli, w szczególności:
- udział w przygotowaniu kontroli, w tym:
- współuczestnictwo w dokonywaniu analizy przedkontrolnej (zgromadzenie materiałów
i informacji niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia kontroli),
- współudział w sporządzaniu projektu programu kontroli,
- udział w spotkaniach i naradach kontrolnych;
- przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami, szczególnie w zakresie:
- świadczeń opieki zdrowotnej,
- zasadności wyboru leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę,
- przestrzegania zasad wystawiania recept oraz zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne,
zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli, kontroli doraźnych zleconych przez Prezesa Funduszu lub osoby uprawnione;
- zapewnienie zgodności prowadzonych czynności z programem kontroli;
- prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowaną kontrolą, w szczególności:
- prowadzenie akt kontroli i akt sprawy zgodnie z obowiązującymi zasadami,
- sporządzanie projektu wystąpienia pokontrolnego,
- sporządzanie projektu wezwania do zapłaty skutków finansowych kontroli, o ile zostały one określone,
- opracowanie projektu zmienionego wystąpienia pokontrolnego lub stanowiska w sprawie złożonych zastrzeżeń do wystąpienia pokontrolnego;
- właściwe przechowywanie wytworzonych dokumentów w związku z prowadzonymi kontrolami lub sprawami;
- monitorowanie wpływu informacji o sposobie wykonania zaleceń pokontrolnych oraz ich wykonania w zakresie prowadzonych kontroli;
- realizacja zadań dotyczących przygotowania dokumentów związanych z rozliczaniem wyników/skutków kontroli i czynności sprawdzających, w szczególności:
- sporządzanie projektu dokumentów wynikających z Procedury do procesu: Przygotowanie i przekazanie wniosku o rozliczenie wyników/skutków czynności prowadzonych na podstawie przepisów Działu IIIA ustawy o świadczeniach oraz procedury: Kontrola świadczeniodawców, aptek i ordynacji;
- realizacja czynności sprawdzających, o których mowa w art. 61w ustawy o świadczeniach oraz przygotowywanie dokumentów określających sankcje, zawartych w art. 61x ustawy
o świadczeniach.
Godziny pracy: 8-16
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: 10-900 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 4
Wymagane dokumenty: sposób aplikowania i wymagane dokumenty znajdują się pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/o-nfz/rekrutacja/ogloszenia-o-prace/dk25161,2405.html- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,- kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,- oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.