#

STARSZY SPECJALISTA W DZIALE REALIZACJI KONTROLI

Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1304


Obowiązki:

Wykonywanie zadań określonych w przepisach dotyczących kontroli prowadzonych przez Dział Realizacji Kontroli, w szczególności:
- udział w przygotowaniu kontroli, w tym:
- współuczestnictwo w dokonywaniu analizy przedkontrolnej (zgromadzenie materiałów
i informacji niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia kontroli),
- współudział w sporządzaniu projektu programu kontroli,
- udział w spotkaniach i naradach kontrolnych;
- przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami, szczególnie w zakresie:
- świadczeń opieki zdrowotnej,
- zasadności wyboru leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę,
- przestrzegania zasad wystawiania recept oraz zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne,
zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli, kontroli doraźnych zleconych przez Prezesa Funduszu lub osoby uprawnione;
- zapewnienie zgodności prowadzonych czynności z programem kontroli;
- prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowaną kontrolą, w szczególności:
- prowadzenie akt kontroli i akt sprawy zgodnie z obowiązującymi zasadami,
- sporządzanie projektu wystąpienia pokontrolnego,
- sporządzanie projektu wezwania do zapłaty skutków finansowych kontroli, o ile zostały one określone,
- opracowanie projektu zmienionego wystąpienia pokontrolnego lub stanowiska w sprawie złożonych zastrzeżeń do wystąpienia pokontrolnego;
- właściwe przechowywanie wytworzonych dokumentów w związku z prowadzonymi kontrolami lub sprawami;
- monitorowanie wpływu informacji o sposobie wykonania zaleceń pokontrolnych oraz ich wykonania w zakresie prowadzonych kontroli;
- realizacja zadań dotyczących przygotowania dokumentów związanych z rozliczaniem wyników/skutków kontroli i czynności sprawdzających, w szczególności:
- sporządzanie projektu dokumentów wynikających z Procedury do procesu: Przygotowanie i przekazanie wniosku o rozliczenie wyników/skutków czynności prowadzonych na podstawie przepisów Działu IIIA ustawy o świadczeniach oraz procedury: Kontrola świadczeniodawców, aptek i ordynacji;
- realizacja czynności sprawdzających, o których mowa w art. 61w ustawy o świadczeniach oraz przygotowywanie dokumentów określających sankcje, zawartych w art. 61x ustawy
o świadczeniach.
Godziny pracy: 8-16



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), medyczne

Pozostałe wymagania:

  • WYMAGANIA KONIECZNE:- wykształcenie: wyższe medyczne lekarz;- minimum 4 lata pracy zawodowej; - posiadanie obywatelstwa polskiego;- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; - doświadczenie zawodowe w placówkach ochrony zdrowia;- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2025 r. poz. 1461), w szczególności przepisów Działu IIIA Kontrola.WYMAGANIA DODATKOWE- umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej; - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;- wysoka kultura osobista;- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności programów Word, Excel).Oferta pracy jest również skierowana do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności.


Miejsce pracy: 10-900 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 4

Wymagane dokumenty: sposób aplikowania i wymagane dokumenty znajdują się pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/o-nfz/rekrutacja/ogloszenia-o-prace/dk25161,2405.html- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,- kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,- oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi